ik ben 17 en 170 ofzo groei niet zo verschikkelijk veel meer
voor de 11 staat een low en van 17knopen (op best site voor 75 kg rider) bij de 13 is die 15knopen
ik neem natuurlijk liever een 11, kleiner is altijd beter maar wil wel een beetje low end houden natuurlijk vandaar dat ik even ervaringen wil weten van mensen die er mee varen
11 nemen. die sluit ook mooi aan op je 7, en je hebt genoeg lowend met die 11! Je weegt 20 kg minder;) scheelt ook al weer heel wat knopen, denk dat je low end rond de 12/13 zit
13 nemen man! je hebt die zelf ook getest (tong_kitesmiley) en als je m nog lekker vind varen.. (grinnik_kitesmiley) Maar met je 7 bow kan je al heel snel varen, net als vorige week... een 13 heb je meer low end, met een 11 kan je wel leuk loope maar denk niet echt dat die snel genoeg is om daarmee rustig te landen. Volgens mij zit er niet veel verschil in die 11 en 13 ook
Tjo Thomas, een maat van me vaart ook de yarga 13m2 en heb die kite laatst getest. Ik was er zeer over te spreken. Kite is top voor freestyle en kan de kite lang doorvaren. Low end is misschien wat minder, maar iemand als jij die 55 kg weegt moet dat geen probleem zijn...
Hey die Yarga is al geen low-end kite dus zou eerder voor een 13 m2 gaan dan voor een 11m2! die grafieken van best en andere merken zijn ook niet altijd geloofwaardig! TESTEN! dat is het beste, ik lees dat je die 13m2 al getest hebt en weet je dus ook de staat van kite! Als ik jou was zou ik voor de 13 m2 gaan!
11 nemen, heb zelf de 13 en is een prima kite maar gat tussen 7 en 13 is te groot, beter neem je dus een 11. tevens makkelijker om mee te leren pasen en loopen