nobile G10 55 vin kapot

gebruikersnaam

Geen avatar

Augustus 29, 2009, 13:10:38
edit2Rapporteer  
Als het goed is, staat nu iedereen op het water, maar toch een poging:
Gisteren tijdens crash is het schroefdraad uit mijn vinnetje gerukt. (die waar de leash aanzit). Weet iemand of ik dit eenvoudig kan fixen, of heeft iemand er nog eentje (of meer) te koop, of weet iemand een adres om er aan te komen?
Bedankt.
Gostez

Antwoord #1 Augustus 30, 2009, 05:23:43
edit2Rapporteer  
In de laatste access magazine staat een artikel over spullen fixen. Hierin ook een korte handleiding over hoe je een vin met kapot schroefdraad kunt fixeren(mbv een plug). Met foto's en al.
Misschien staat er ook wat op de site, maar anders zou ik zeker even een exemplaar bemachtigen.
El Rudo

Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #2 Augustus 30, 2009, 10:03:11
edit2Rapporteer  
leash? mmm....
Je kan er epoxy-lijm (dubbelloops injectiespuitje van Bison) of 2K polyurethaan(Bison Kombi Power) in doen en de schroef er in proppon. Als je de schroef er ooit weer uit wilt draaien, een enkel laagje teflon gasfitterstape er om. huishoudfolie gaat ook.
gebruikersnaam

Geen avatar

Antwoord #3 Augustus 31, 2009, 10:44:04
edit2Rapporteer  
Bedankt voor de opties.
@El Rudo: Leash, ik weet het, maar het spaart energie qua bodydraggen en dat is voor mij belangrijk.
El Rudo

Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #4 Augustus 31, 2009, 10:51:36
edit2Rapporteer  
Body draggen kost weinig energie.
Leash kan je hele andere dingen kosten.
read and weep
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.