Het was vandaag precies een jaar geleden dat ik dat kl..te ongeluk kreeg
Wat heb ik hiervan geleerd ???
Kitesurfen is een passie die je hele leven kan beheersen. Ben je eenmaal door dit (kite) virus gegrepen is er geen weg meeer terug. Ik ben al jaren besmet door dit virus
Was vandaag op Ijmuiden net als een jaar geleden. Ik had een nieuwe kite de bularoo 9 meter 2010 voor het eerst op het water. Op het einde van de middag crahte mijn kite in het water. Ik kreeg weer flasbacks van een jaar geleden toen het mis ging.
Gelukkig was dit niet het geval.
Toen we terug reden in de auto moest ik denken aan vorig jaar toen ik met mijn vinger in toiletpapier had en daarna moest worden geopereerd
Heb vervolgens 7 maanden niet meer gekite en zo gauw het koud is zit ik met een behoorlijke pijnlijke vinger. maar het had natuurlijk veel erger af kunnen lopen
Maar goed het is nu eenmaal zo. Shit Happens.
Wat ik nu wil zeggen is dat je altijd scherp moet blijfen, ook al valt dit niet altijd mee. Bij bepaalde handelingen doe je dit op routine en dat is juist gevaarlijk, blijf dus scherp, ten alle tijde.
Ook wil ik hierbij alle kiters bedanken die mij het afgelopen jaar zo bijzonder gesteund hebben. En dat is voor mij ook het mooie van kite surfen.
Sportief gezellig en sociaal met zijn allen.
Kortom een zeer mooie Sport die ik eigenlijk voor geen goud zou willen missen
Bedankt allemaal