@LaurenS
|
Ik kan helaas niet,jammer!!!
|
|
|
Kevin
|
damn ik zou ook wel willen jammer dat ik moet werken
|
|
|
Idefixe
|
werken verdullie.........
|
|
|
|
KappuhH
|
Kan helaas ook niet
|
|
|
brutus
|
Klinkt errug goed. Helaas beetje te ver weg om ff heen en weer te rijden. Oh ja en moet ook werken :-(
|
|
|
gnijzink
|
Ik heb morgen een afspraak in Dronten. Dit is vlakbij geloof ik! Gaan jullie toevallig morgen ook? Dan ben ik zeker erbij
|
|
|
|
sjef
|
Mofo morgen? ga je dan nog?
|
|
|
Hattori Hanzo
|
morgen is ervolgens mij geen wind.... zaterdag weer!!!
|
|
|
audi
|
was er genoeg wind of net te kort?
|
|
|
sjef
|
ziet er inderdaad naar uit dat het ehm morgen niet word
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Vandaag present bij de "Eemhof" maar helaas net te weinig sneeuw op die spot.. Vervolgens meer richting Zeewolde gereden en toestemming van een andere boer gekregen om op zijn weiland te mogen snowkiten. Het weiland lag er perfect bij en er was voldoende sneeuw maar helaas minder wind dan op de spot bij de Eemhof. Wind was net te weinig om goed te kunnen kiten.
Toch even lekker wat kunnen uitproberen dus het was niet helemaal zinloos.
Morgen helaas weer werken.
See you
|
|
|
|
KappuhH
|
Vandaag present bij de "Eemhof" maar helaas net te weinig sneeuw op die spot.. Vervolgens meer richting Zeewolde gereden en toestemming van een andere boer gekregen om op zijn weiland te mogen snowkiten. Het weiland lag er perfect bij en er was voldoende sneeuw maar helaas minder wind dan op de spot bij de Eemhof. Wind was net te weinig om goed te kunnen kiten.
See you
Had je het ERA systeem ook gemonteerd? Werkt ideaal met snowkiten!
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Het E.R.A systeem op die Zeeko kites werkt idd perfect. Er was amper voldoende wind om de kite in de lucht te houden en toch krijg je met 2 vingers in je nieus te gekite geherstart.
Volgende keer graag meer wind :-)
|
|
|
Marko
|
Zou graag mee willen alleen door de weeks is school :S. Wiekends?
|
|
|
Idefixe
|
Het E.R.A systeem op die Zeeko kites werkt idd perfect. Er was amper voldoende wind om de kite in de lucht te houden en toch krijg je met 2 vingers in je nieus te gekite geherstart.
Volgende keer graag meer wind :-)
zaterdag met m'n ouwe Cabrinha's de sneeuw op. Recon 2 systeem dus dat starten wordt appeltje eitje
|
|
|
vissie
|
Waar ga je heen dan tom? Ik wil ook nog wel even denk ik
|
|
|
Idefixe
|
even afwachten of er nog wat sneeuw bij komt.
|
|
|
KappuhH
|
even afwachten of er nog wat sneeuw bij komt.
In Groningen sneeuwt het al weer behoorlijk. Hopelijk iets verder naar beneden in het land ook. Ga dan zaterdagmiddag wel ergens een leuke spot zoeken...
|
|
|
Naish-Kiter
Logs: 0 | 3 uur
|
See you
gaan we dit weekend weer en dan zelfde spot heb al een aardigheidje voor de boer staan
|
|
|
Hattori Hanzo
|
ligt sneeuw zat hier in de polder.......!
Woei genoeg.... heb ook al een adresje, weet alleen of deze goed is met NO....
|
|
|
Stanley
|
wie gaat waar vandaag wil er wel even uit?
|
|
|