Ik zou de ambitie om met 10 knopen te willen varen een beetje bijstellen.....daar is echt geen flikker aan. Vanaf 15 knp wordt het iets. De Airush Flow ken ik verder niet.
en zeker als beginner met minder als 15 knopen loop je echt alleen maar te theebaggen...woon je in zuid holland omgeving rotterrdam????? zo ja, ga gewoon lekker op het autostrand oefenen, je kan met laag water overal lopen/staan...ga niet voor bij de palen...kost geld...blijf bij n/ nno wind niet te dicht bij de palen...kost koppjin door het gezeik van onze jongens/ meisjes die wel kunnen kiten...en mijd de weekenden...vol met scholen en duitsers!!! maar ja, jij als veder gewicht...12 kts moet ook lukken...
a: daar hebben we 2e hands voor(sloeg op vorige reactie) b: 12mtr met 67 kg.... ik ben zelf 63kg, vaar meestal 8mtr, laatste tijd ook 10mtr c-kite, maar heeft iets meer low-end (1-2knoop) dan mn 8mtrsle. dus neem lekker die 10mtr flow. prima kite om mee te beginnen. Of koop anders een nieuwe admin
« Laatste verandering: Juli 08, 2010, 15:38:37 door Morres »
Thanks all! klinkt veelbelovend eagle-jan, ik krijg ontzettend veel zin in om naar Rotterdam te gaan:-) ik ga dus maar naar Corsica eind augustus, lijkt me iets relaxter................