ItsMe.Erik

|
Zo te zien lijkt het vandaag net niet  Ik zie op de Web cam iedereen sinussen. Morgen middag m'n nieuwe fuel 11 testen, kijken of ie het doet  Ik heb h'm net ontvangen. Hopen maar dat de wind blijft, maar vandaag denk ik niets gemist.
|
|
|
spoetnik

|
Ik ga morgen ook maar weer eens kijken. Volgens vliegerweer.nl stond er vandaag zo'n 15 knopen. Net genoeg om te kunnen varen. Morgen moet beter worden!!
|
|
|
NorthVegas

|
Ik ga morgen ook maar weer eens kijken. Volgens vliegerweer.nl stond er vandaag zo'n 15 knopen. Net genoeg om te kunnen varen. Morgen moet beter worden!!
ben er morgen ook vanaf een uurtje of 11...
|
|
|
Mont

|
gaat een beetje waaien, regen weg, ik ben tussen 15:00/16:00 op het strand
|
|
|
spoetnik

|
Jaa!! Toch nog!!
|
|
|
NorthVegas

|
Jaa!! Toch nog!!
was top vanmiddag.. zijn er liefhebbers voor morgenochtend zo rond 9u.... zou top zijn....
|
|
|
spoetnik

|
Het was zeker lekker. Rond een uurtje of 3 was het een beetje vlagerig, de wind nam in de loop van de middag nog best wel toe, en werd lekker constant. Helemaal top, lekkere golven ook!
Morgen 9 uur gat me niet lukken, heb een cursus to 4 ur. Misschien zit er wel een avond sessie in!
|
|
|
JorritPi

|
Idd, vandaag was echt helemaal top!! Ik heb in geen maanden zo lekker gekite!  Golven, zonnetje en een dikke 5 wat wil je nog meer.  Morgen helaas voor mij geen gekite. Veel plezier voor de gene die er morgen wel van kunnen genieten!!!!
|
|
|
Iman
Geen avatar
|
Gister was echt een heerlijke dag op Scheveningen, ik zag wel een aantal mensen foto's maken iemand enig idee waar deze fotos te vinden zijn? 
|
|
|
|
Erik de Berik

|
ben morgenochtend al vroeg op scheef... nog meer liefhebbers...  Ik ben er rond 07h00 18-06-08!!Zeker weten.
|
|
|
|
mxm

|
@nick, wat is vroeg? (7 uur ga ik niet redden)
|
|
|
NorthVegas

|
@nick, wat is vroeg? (7 uur ga ik niet redden)
ben er om 830... gezellig...
|
|
|
|
Neelis

|
Ik was er vandaag. ik zag dat er foto's werden gemaakt, maar ik ben zijn kaartje kwijtgeraakt met zijn email. weet iemand toevallig wie dat was en waar de foto's zouden kunnen staan?
|
|
|
Iman
Geen avatar
|
bah net onderhoud aan de server vandaag, hopenlijk kan ik rond een uur of 19uur op scheveningen zijn, gok dat er wel meer zullen zijn vanavond? 
|
|
|
JorritPi

|
Ik denk dat ik er in de avond ook zal zijn maar het waait NU hard!! Ik loop over 15min naar het strand! 
|
|
|
Iman
Geen avatar
|
Ik denk dat ik er in de avond ook zal zijn maar het waait NU hard!! Ik loop over 15min naar het strand!  ja en bedankt he!, volgende week ben ik vrij maar dan zal er wel weer geen wind staan 
|
|
|
JorritPi

|
WIE GAAT ER NU DE LAATSTE WIND MEE PAKKEN OP SCHEVENINGEN!?
Ik wil nog even varen vandaag maar straks neemt de wind tot bijna 0kn af maar nu is ie nog hard. Is er iemand van plan om nu nog even het water op te gaan voor een ochtend sessie?
|
|
|
NorthVegas

|
WIE GAAT ER NU MEE DE LAATSTE WIND MEE PAKKEN OP SCHEVENINGEN!?
Ik wil nog even varen vandaag maar straks neemt de wind tot bijna 0kn af maar nu is het nog hard. Is er iemand van plan om nu nog even het water op te gaan voor een ochtend sessie?
ben er rond 9:15... tot zo
|
|
|
|
|
NorthVegas

|
NOG LIEFHEBBERS MORGENOCHTEND OPTIJD..... "JORRIT"....
|
|
|