hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
YES YES de kaakchirurg heeft me gespaard tenminste het voelt goed nu met een handje pillen dus ik ben van de partij zaterdag!
Ik ga voor een playa sessie als Rudo zijn info klopt, wie nog meer en hoe laat.
M.a.w gaan we voor een rustige warming up en beginnnen we wat vroeger of trappen we na de middag gelijk het gas onderin?
Rudo al weer van de partij of nog herstellende?
|
|
|
thomasr
|
Ja Daniel dat waren ik en mijn broertje en nog een gast, met 11 rev. was niks joh,, beetje in het plasje springen en af en toe varen maar meer ook niet eigenlijk...
Zaterdag wordt rammen, juist een GO!!!!
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Reed vandaag over de Grevelingendam om 17u, en daar knalden met een behoorlijke snelheid windsmurfers over het meer. Lekkere schuimkoppen. Er moet zeker gevaren zijn. Zaterdag in de ochtend denk ik wel te doen, en wie weet valt het wel mee. Kan ik mooi m'n 7m2's high-end testen. D@ni: doe je mee?
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Als D@ni gaat dan ga ik ook...
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
YES YES de kaakchirurg heeft me gespaard tenminste het voelt goed nu met een handje pillen dus ik ben van de partij zaterdag!
Ik ga voor een playa sessie als Rudo zijn info klopt, wie nog meer en hoe laat.
M.a.w gaan we voor een rustige warming up en beginnnen we wat vroeger of trappen we na de middag gelijk het gas onderin?
Rudo al weer van de partij of nog herstellende?
ben vorige week onthecht. Dus gaat er gerost worden. Als je nog een potje 1000Mg paracetamolbommetjes nodig hebt roep maar.
|
|
|
richard
|
M'n flydoor M is binnen. Over een paar weken volgt de nieuwe Speed3 15m2 en m'n Enforcer drysuit.
Kost een paar duiten maar dan kan ik ook vanaf 10 tot 30 knopen altijd lekker varen.
Mischien vanmiddag nog een paar uurtjes meepikken. Wie gaat waar vandaag ??
|
|
|
richard
|
Vindt trouwens tussen een hoop met rommel hier thuis ineens line extensions van m'n bandit dos. Nooit geweten dat die er bij zaten. Ook maar eens proberen bij weinig wind.
|
|
|
d@ni
|
Zaterdagochtend vroeg aanwezig op playa! Uur of 9 present.
|
|
|
Robert H.
Logs: 0 | 2 uur
|
Hoek van Holland De windsnelheid 10m. op 02 oktober 2009, 09:30 uur is 9.3 m/s De windstoot op 02 oktober 2009, 09:30 uur is 12.1 m/s
Ben om 14h @paalja, gaat helemaal los!!
|
|
|
R.B.
|
Ik ben vanmiddag ook nog ff van de partij (als de wind aanhoud). Wordt voor mij sluffie.
|
|
|
Spoon
|
ik ben bang dat ik zaterdag en zondag moet opgeven..
werd gisteren wakker met een giga keel ontsteking.. lekker balen weer..
|
|
|
@rjen
Geen avatar
|
Niks beter voor een keelontsteking dan lekker spoelen met zout water, dus kappe met die smoezen en lekker komen knallen!
|
|
|
richard
|
Ja, spoon , arjen heeft gelijk, gewoon spoelen dus bij kiteloops met een crash gewoon je mond wagenwijd openhouden om goed door te spoelen.
|
|
|
Spoon
|
Ja, spoon , arjen heeft gelijk, gewoon spoelen dus bij kiteloops met een crash gewoon je mond wagenwijd openhouden om goed door te spoelen.
lol.. t zou mooi zijn als dit als medicijn werd aangedragen bij doc maar goed. Het is nog geen zaterdag dus wie weet wat er nog veranderd. voor zondag heb ik nog hoop (als het dan nog waait)
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
Ik ben vanmiddag ook nog ff van de partij (als de wind aanhoud). Wordt voor mij sluffie.
ik ga mss ook even sluf, neem zeekoe mee als dat lukt! heeft geen haast overigens
|
|
|
NZkiter
|
Het was wel rete vlagerig gistermiddag op Playa met deze windrichting. U zijt gewaarschuwd!! Nog lekker 2 uurtjes kunnen varen. Was weer hard nodig. Viel me wel op dat het HEERLIJK rustig was. Volgens mij geen klasjes gezien. Stoppen ze ermee vanaf 1 Oktober dat iemand weet?? Veel plezier met de wind de komende dagen.........
|
|
|
Gewoon_Mart
Logs: 0 | 428 uur
|
Net even op de sufter geweest (kijken), zijn op het moment 11man aan het kiten, en indeed autplaya zag er vanaf de sufter erg rustig uit! Kunnen we de wind van morgen niet even doorschijven naar volgende week?
|
|
|
@rjen
Geen avatar
|
Net even op de sufter geweest (kijken), zijn op het moment 11man aan het kiten, en indeed autplaya zag er vanaf de sufter erg rustig uit! Kunnen we de wind van morgen niet even doorschijven naar volgende week? Geregeld! za zo ma di wo Zonneschijn (%) 20 30 30 10 30 Neerslagkans (%) 60 30 60 90 90 Windrichting ZW W Z ZW ZW Windkracht (bft) 6 5 4 5 5
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
ik ben bang dat ik zaterdag en zondag moet opgeven..
werd gisteren wakker met een giga keel ontsteking.. lekker balen weer..
lol.. t zou mooi zijn als dit als medicijn werd aangedragen bij doc maar goed. Het is nog geen zaterdag dus wie weet wat er nog veranderd. voor zondag heb ik nog hoop (als het dan nog waait) Nick kom zondag gewoon, er staat nog de hele dag wind. het neemt alleen heel langzaam af maar voor de hele dag gewoon lekker varen. succes met je keel.
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
@ Mart
Als je nu op de Sluf gaat kijken kun je morgen ook wel een lekker soepie regelen tussen de bedrijven door voor je kitebuddies.
Doe mij een tomatensoep svp
|
|
|
rocket man
|
denk dat ik zondag (sinds lang) weer'ns richting playa ga, HW rond drie uur. Beetje het voordeel van vlak water genieten.
|
|
|
d@ni
|
...
|
|
|
|
Lex
|