F-One board kwijt @ Workum op 3 mei 2010

deafkiter

Geen avatar

Mei 07, 2010, 22:46:34
edit2Rapporteer  
Hoi dudes en dudettes..

Ik ben mijn F-one fluid 4 board kwijtgeraakt op 3 mei, op Workum.. was aan het kiten, en kwam in diep water terecht, en laat ik nu vallen. Bord kwijtgeraakt, ik kon hem niet meer vinden tussen de golven.

Het gaat dus om een F-one fluid 4 board (2009 model), er is een GO FAST sticker op de bovenkant. Ergens is "Antix" geschreven (of een "A"), jawel, ik heb hem tweedehands van Antixsports gekocht. De kleuren zijn overwegend rood en geel.

Wie o wie heeft hem gevonden? Hij kan zijn aangespoeld in Hindeloopen of zelfs Stavoren..

De vinder ben ik zeer erkentelijk.. een krat bier/energiedrank?

Groeten,
Albert.

PS. deze bericht heb ik ook geplaatst op hanglos.nl..
deafkiter

Geen avatar

Antwoord #1 Mei 11, 2010, 15:32:06
edit2Rapporteer  
Board is terecht; ik vond hem na attentie van hanglosser "te koop" op marktplaats. Contact gezocht, t.z.t kan ik hem ophalen.

Bedankt voor het lezen.
Nazar

Antwoord #2 Mei 11, 2010, 16:21:07
edit2Rapporteer  
nice man, ben blij voor je dat je hem weer terug krijgt.
Naish-Kiter

Logs: 0 | 3 uur
Antwoord #3 Mei 11, 2010, 16:21:41
edit2Rapporteer  
ik heb hetzelfde meegemaakt aantal jaren geleden op egmond board verloren stroming richting wijk hele kust afgelopen maar helaas.
had dit board net echt klote.
na 2 jaar en iedere x als ik op egmond kwam dacht ik aan dat moment en waar me board zou zijn.
had het op alle forums geplaatst met de omschrijving van me board en een foto die ik daarvoor had gemaakt gelukkig.
na 2 jaar ruim kreeg ik een mail van een duitser die ook geregeld in ned les gaf op oostvoorne met een board die te koop werd aangeboden op een duitse verkoop site.
ik heb deze duitser aangesproken die voor mij  contact legde met de verkoper van dit board.
de verkoper had hem al die tijd in zijn schuur staan en in de weg stond vandaar dat hij hem te koop had gezet.
de verkoper vertelde dat hij toen op vakantie was op terschelling en daar mijn board had gevonden.
mijn board had dus een aardige trip gehad over water.
de contact persoon heeft hem opgehaald in duitsland  en zodra hij weer les ging geven in ned nam hij hem mee voor me  .
toevallig stond ik in heiloo op de camping en hij wilde toen aan de kust kamperen en bracht mijn board netjes op de camping waar hij zelf ook een aantal dagen  ging staan .
en hebben samen aardig wat biertjes weg gedronken als beloning.
en nog samen wezen kiten.

« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.