Coen2000
|
WAJOOO zieke shit, heb je die mafkees noge gezien/sproken daarna? of was het weer zon duitser
|
|
|
Peter79
Geen avatar
|
Eraan gedacht om op dat moment zijn lijnen door te snijden?
|
|
|
Nino
|
..wil deze sukkel zich melden en even zijn excuses aanbieden!?
|
|
|
Kite_Almere
|
gewoon zijn lijnen doorsnijden inderdaad dit is wel te ziek voor woorden .. ik heb ook een keer zo een lijn tegen mn oor gehad dat is geen pretje ..
|
|
|
drifter
|
moest er een keer van komen natuurlijk
|
|
|
Chop S(t)ick
|
Echt super dat je geen dikke blessure hebt opgelopen. En de schrik zal wel groot zijn geweest.
Ik zag zaterdag bij WAZ een selflearning beginner met een verkeerd afgestelde kite een wandelaar bijna onthoofden. Een excuse werd er niet eens gemaakt en ook zag ik geen behulpzaamheid om de man uit de lijnen te krijgen of de lijnen van de spanning af te halen.
Erg ziek dat in jou geval het een gevorderde kiter was. En voor die man op WAZ er ziek dat het een beginner was. Is het een gevaarrlijke sport of maken we er eengevaarlijke sport van?
|
|
|
Erwin
|
nou het is nartuurlijk geen gevaarlijke sport, maar jah de helft maakt het er wel gevaarlijk van!!
|
|
|
3rikj3
Gast
|
BoardFreak, jij vaarde volgens mij met Slingshot he..? Jij zei nog tegen die gast Idioot enzo.. (tong_kitesmiley)
|
|
|
rEwd
|
dan is het heel simpel, even mijn mes uit mijn trapeze trekken en daarna ziet die gast maar waar hij nieuwe lijnen vandaan tovert... Hij mag nog aangifte gaan doen van vernieling ook!
|
|
|
diederik
|
kl**tzakken zijn het...had gisteren ook last van dat soort praktijken op de slufter, het is de laatste tijd zo druk aan het worden op het water dat sociaal gedrag ver te zoeken is...het recht van de sterkste is alles dat geld...erg jammer allemaal...
|
|
|
boardfreak
Geen avatar
|
hey,
ik voer met een zwart/rode torch 8, ik heb idioot geroepen ja, en dat was hij toch ook want iemand met verstand doet zoiets niet!!!! De bedoeling van deze post is gewoon mensen bewust maken van wat er heeeeel erg verkeerd kan gaan.
Heb er niet aan gedacht mijn mes te trekken nee, op dat moment was ik zo verschoten dat ik alleen maar dacht om zo snel mogelijk uit zijn lijnen te komen en dan zo snel mogelijk van hem weg te geraken. Toen ben ik uiteindelijk naar de kant gegaan om ff te bekomen want het was wel schrikken. Ben niet naar de kerel toegegaan, als hij niet het fatsoen had om ff uit zichzelf langs te komen........tja......
|
|
|
KiteDemon
|
Tja.....allemaal het gevolg van overbevolking op de spots. Het risico dat het mis kan gaan zal alleen maar groeien, zeker als juist nog niet iedereen de totale kontrole over een kite heeft. Gister idd erg druk op de Slufter, onshore wind en vlagerig. Iedereen op een kluitje door de onshore wind. Het verbaast mij eigenlijk dat het is goed gegaan. Veel zijn ook nog niet rijp voor de Slufter en kunnen daar dan ook beter wegblijven, zekker met de omstandigheden van gister.
|
|
|
3rikj3
Gast
|
O boardFreak dan was jij het niet, was gister in Noordwijk, en toen zag ik 2 mensen met 2 slingshot kites lopen, en 1 die had het zelfde volgens mij gedaan, wat bij jou is gedaan BoardFreak..
|
|
|
Sharontje
|
Een ongeluk zit in een klein hoekje, het overkomt de beste! Maar heb toch het fatsoen om je excuus aan te bieden en pas verder te gaan, wanneer je zeker weet dat het goed gaat metdegetroffen persoon, wel zo netjes! Trouwens ook voor je geweten!! Wat nou als die persoon in het krantje had gelezen dat Boardfreak in het Ziekenhuis had gelegen!! Gelukkig is dit niet het geval, dankzij goede handelingen van Boardfreak!! Als we nog lang plezier van de sport willen hebben, moet er echt wat veranderen aan het gedrag van somige kiters! (ook instructeurs, Die echt in het midden van een spot les gaan geven) Ook al is iedere kiter verschillend, we hebben toch een ding gemeen! Liefde voor de sport!! Koester dat dan!! Let alsjeblieft een beetje op, en zorg ervoor dat je de regels kent voor dat je het water op gaat! Ook op het water is het geven en nemen!! Ben blij dat het goed met je is afgelopen!!
|
|
|
Joris
|
dan is het heel simpel, even mijn mes uit mijn trapeze trekken en daarna ziet die gast maar waar hij nieuwe lijnen vandaan tovert... Hij mag nog aangifte gaan doen van vernieling ook!
ik had t zelfde gedaan.
|
|
|
diederik.,
Gast
|
Tja.....allemaal het gevolg van overbevolking op de spots. Het risico dat het mis kan gaan zal alleen maar groeien, zeker als juist nog niet iedereen de totale kontrole over een kite heeft. Gister idd erg druk op de Slufter, onshore wind en vlagerig. Iedereen op een kluitje door de onshore wind. Het verbaast mij eigenlijk dat het is goed gegaan. Veel zijn ook nog niet rijp voor de Slufter en kunnen daar dan ook beter wegblijven, zekker met de omstandigheden van gister.
Idd kitedemon, was chaos op de slufter en ben mooi om de hoek (in de golven) gaan varen, had er dit jaar nog nooit zo'n zooitje gezien, snap ook niet wat die beginners daar in hemelsnaam aan het doen waren, volgens mij was de verhouding beginners/gevorderden 40/60!!! DUS BEGINNERS...OPZOUTEN VAN DE SLUFTER!!!!EN NAAR HET AUTOSTRAND!!!!
|
|
|
Psychotic
|
Das heel snel bekeken dan, lijnensnijder uit de trapeze en doorjassen die hap. Levensgevaarlijk!
|
|
|
lodewijk
Gast
|
@ 3rikj3
Die jongen in Noordwijk onthoofde bij dat geval dat jij zag bijna mijn broertje die met die andere SS aan het varen was. Die gozer was zo iemand die niet de vaarregels wist, maar zei uiteindelijk wel sorry.
|
|
|
Papa
Geen avatar
|
autostrand was heeeerlijk rustig zondag hoor.... Alle beginners gaan lekker donwind richting vaargeul. Paar x loopen en je hebt de ruimte
|
|
|