boardfreak
Geen avatar
|
hey, ik heb net hetzelfde probleem, vind ze ook niet echt goed zitten, ze voelen gewoon te los aan. Zijn die nieuwe straps van naish een oplossing of zijn er mis andere die beter vast te zetten zijn?
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
zelfde probleem hier, ben er nu al aardig aan gewend. het liefst vaar ik met mijn tenen omhoog om zo te blijven hangen achter de strap, nu vaar ik met tenen naar binnen gekruld om op die manier me voet boller te maken en vaster te zitten in de straps
|
|
|
duik
|
hey,
had dit probleem ook met mijn soll. Heb het opgelost door er Mystic pads en f-one/crazy fly straps op te doen.De pads zijn veel meer grippy en de straps zijn lekker simpel en er doeltreffend! Raak mijn board nu niet meer kwijt en bij harde landingen schieten mijn voeten niet door de banden heen.
Ik was totaal zo'n 50 euro kwijt.
mzzl
|
|
|
naish rider
Gast
|
zitten er op deze pads en straps ook verstelmogelijkheden zodat je ze schuin op je board kan zetten?
|
|
|
Ian
|
Herkenbaar, heb met maatje 43 precies hetzelfde probleem... Heerlijk board verder, maar bij harde landingen schiet ik gewoon te ver de voetband in.
Is het mogelijk om alleen de straps te vervangen, ben je d'r dan al? Op zich vind ik die pads met dat randje erin wel relaxed. Er moeten gewoon kleinere straps op! Bestaan die?
|
|
|
Tom
|
Jongens, je moet gewoon even klitteband los maken en dan met 1 hand de band naar benende duwe en dan weer vast maken , dan lijkt het niet goed te zitten maar ff je voet erin en de goeie vorm komt er weer in en hij zit strak!!!
|
|
|
jeffrey
|
inderdaat hij kan echt zo strak als je maar zelf wilt gewoon even proberen ik heb al veel pads en straps geprobeert maar die van de sol zitten echt het lekkerst
|
|
|
Erik de Berik
|
De straps van de Nobile zijn ook subliem ,snap niet dat zoiets eenvoudigs telkens zo ingewikkeld gemaakt wordt. (huilen_kitesmiley)
|
|
|
|
martijn_e
|
ik heb maat 42 en hetzelfde probleem, afgelopen week kreeg ik de tip van een dame die op slufter vaart om onder de voetband een stuk oud neopreem op maat te knippen en dit onder het elastiek van je voetband te stoppen.
Ik ga het in elk geval proberen.. Boardje vaart wel heerlijk maar met kleine voeten zijn de voetbanden gewoon te groot, zelfs als je de straps helemaaaal aantrekt.
|
|
|
semen
|
Ik heb maat 43/44 en brede voeten en ook op de smalste stand zijn de standaard voetbanden te breed. Daarnaast is de antislip op de pad naar een paar weken weg en afgelopen week is de schroef met ring door de voetband heengetrokken waardoor de smalste stand aan een kant niet meer te gebruiken is.
Oftewel, zeldzame RUK voetbanden. En inderdaad, hoe moeilijk kan het zijn, een goede voetband.
Oplossing. Zie Duik; koop andere voetbanden, het boardje vaart nml super. Of koop gelijk een Nobile 666.
|
|
|
duik
|
zitten er op deze pads en straps ook verstelmogelijkheden zodat je ze schuin op je board kan zetten?
yo beetje laat... op de pads van mystic zitten 3 rijen met sleuven voor je schroeven... Je kan je pads dus zo schuin als je zelf wil erop zetten. Verstel mogelijkheden zat! SUC6
|
|
|
Tom
|
Ik heb maat 43/44 en brede voeten en ook op de smalste stand zijn de standaard voetbanden te breed. Daarnaast is de antislip op de pad naar een paar weken weg en afgelopen week is de schroef met ring door de voetband heengetrokken waardoor de smalste stand aan een kant niet meer te gebruiken is.
Oftewel, zeldzame RUK voetbanden. En inderdaad, hoe moeilijk kan het zijn, een goede voetband.
Oplossing. Zie Duik; koop andere voetbanden, het boardje vaart nml super. Of koop gelijk een Nobile 666.
Anti slip weg ?? Ik vaar dat ding al echt lang en vaak en zit er prima op. Wat die schroef betreft, je moet er krammentjes op zetten. Trouwens het band s het zelfde als van enig ander dus ligt niet aan de straps. Gewoon een krammentje en schjoef dan kan hij er niet doorheen knalle
|
|
|