Tom Kite
|
Heeft iemand die de lycras binnen heeft gekregen er een fototje van? ben wel benieuwd hoe ze geworden zijn
|
|
|
La Flauwurhman
|
Het is misschien ook wel slim om een logo op de voorkant te doen. Degene die je aanspreekt kan dan ook zien dat je member bent!
|
|
|
WaZuP
|
ha eindelijk klinkt veel beter dan nkv dit is tenmisnste actief op het strand en kun je zo de sport veiliger maken,
Top idee heb jullie net gemailed!!
Tim
|
|
|
globe @ home
Gast
|
He Globe,
hoe was sardientje?
waanzinnig! Laatste Naish, North en RRD shizzle getest www.jonkerfunsports.nl -> fotogallery voor wat foto's
|
|
|
Freija
Gast
|
ik zal binnenkort fototje plaatsen
hij is rood, is een wedstrijdlycra, logo staat op de achterkant groot afgebeeld!
|
|
|
wouterb
|
Lijkt ie hier op? Deze stond een paar pagina's terug...
|
|
|
Freija
Gast
|
ja, alleen wat korter
|
|
|
|
Freija
Gast
|
wedstrijdlycra, voor boven je heup trapeze
|
|
|
roelvdgun
|
hm dan komt ie dus ver bove me zit trapeze uit
|
|
|
Jambo
|
'T is weer een poosje stil rond Kite Aware, en website is ook niet veel aan veranderd laatste tijd.
Hoe is de stand van zaken nu?
Ook dit topic komt nu van pagina 4
Ben benieuwd naar stand van zaken.
|
|
|
jeroenGERESERVEERD
Gast
|
beste medekiters,
Ben nu al geruime tijd aan het kijken op dit forum. zie een hoop info waar ik wat mee kan. Ik heb dit jaar veel geoefend op playa, en heb het hier prima naar mijn zin. ben tevens voor het kitaware team. heb mij dan ook hierbij ingeschreven middels de mail.
mvg.
jeroen
|
|
|
globe
|
Angela (de drijfveer achter KiteAware) zit op dit moment in Cumbuco, vandaar dat er niet zo veel te doen is nu om KiteAware. Volgens mij is ze volgende week weer terug. Geloof me, er wordt zeker achter de schermen gewerkt hoor
|
|
|
Zzz
Gast
|
Zijn er al KAT leden die ervaringen hebben hoe gereageered wordt op de rode lycra? Ik heb er ook 1 maar nog niet in praktijk kunnen testen. Morgen wel lijkt me.
|
|
|
Lord of the Boards
|
Ik wilde de lycra vandaag dopen, maar helaas waaide het niet genoeg. Morgen maar weer eens kijken.
|
|
|
globe
|
Marcus (NKV Makkum) heeft 'm in de praktijk gedragen. Hij had geloof ik alleen maar positieve reacties
|
|
|
Lord of the Boards
|
Oh, heeft marcus ook al een lycra? Morgen 2 lycra's in actie op Makkum.............
|
|
|
boardfreak
Geen avatar
|
hey gasten, de lycra is echt top, angela heeft er ook drie bij hier in cumbucco en hebben ze hier ook al aangehad de onze zijn dus reeds gedoopt!!!!!!! greets
|
|
|
|
Lord of the Boards
|
Vandaag de eerste ervaringen opgedaan met Kite-Aware. Er werd goed op gereageerd en het viel me op dat veel kiters al op de hoogte zijn van KA. Ik heb meerdere mensen in Makkum aangesproken omdat ze buiten de kitezone bezig waren tussen de windsurfers. Je bent niet meer "zomaar" een voorbijganger, maar de knalrode lycra laat zien dat je weet waar je het over hebt. Toppertje dus.
BTW, ik heb zelf ook nog lekker gevaren met 12 (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Stanley
|
Jammer,
dat er niemand gisteren op Mirns met zo'n mooie lycra was. Wil niet zeggen dat het ongeluk niet was gebeurd. Maar geeft weer aan dat het nodig is om meer mensen aan te spreken op hun verantwoordelijkheidsgevoel.
|
|
|
WaZuP
|
Ik heb jullie gemailed omdat ik ook lid wil worden maar jullie hebben niks terug gemailed,
dan denk ik lekkere organisatie joh
|
|
|
wouterb
|
Degene die hierover gaat (Angela) is in Cumbuco, kan even duren dus.
|
|
|
globe
|
hey gasten, de lycra is echt top, angela heeft er ook drie bij hier in cumbucco en hebben ze hier ook al aangehad de onze zijn dus reeds gedoopt!!!!!!! greets Ay, mooi. Dan kan ik jullie goed herkennen. Ik ben er vanaf morgenmiddag
|
|
|