Ik heb het gehad met mijn V4

Nino

Oktober 01, 2006, 00:42:32
edit2Rapporteer  
..pfff

Vandaag voor de zoveelste keer ineens tijdens het varen een bladder leeggelopen en helemaal achter in de strut gefrommeld..
Ik ga een nieuwe kite kopen..

Bleh (angry_kitesmiley)
Hieronymus

Antwoord #1 Oktober 01, 2006, 01:37:02
edit2Rapporteer  
Ik zou eens even kijken of je niet iets scherps in je strut heb zitten waardoor die steeds lek gaat! Heb ook V4'ren gehad, maar echt perfecte kites!!!
Merc
Gast
Antwoord #2 Oktober 01, 2006, 01:39:40
edit2Rapporteer  
V4 zeker een lekkere kite!

Er zal wel iets anders aan de hand zijn. ff naar een zeilmaker of kiterepair die kan je misschien goedkoop helpen. Een nieuwe (andere) kite aanschaffen kost immers meer.
Nino

Antwoord #3 Oktober 01, 2006, 04:41:27
edit2Rapporteer  
Gasten!

Volgens mij is het geen lek. De struts lopen niet langzaam leeg, maar na een fikse crash is'ie ineens leeg. Het lijkt erop doordat de bladder scheef zit en het ventiel los wordt getrokken. Heb inmiddels een aantal struts er heel netjes opnieuw ingezet, maar houd dit probleem.
Zou het helpen als ik de struts opgeblazen laat?

Greetz.
Lex

Antwoord #4 Oktober 02, 2006, 00:09:37
edit2Rapporteer  
je kan het altijd proberen... in ieder geval veel sucses ermee  ThumpsUp
-jeroen

Antwoord #5 Oktober 02, 2006, 05:11:41
edit2Rapporteer  
koop gewoon een ander kite!
Waarom is toch iedereen altijd zo lyrisch over die V4, vond het persoonlijk de slechtste kite die naish heeft gemaakt en zonder twijfel de slechtse kite die ik ooit heb gehad.....
KiteKoe®t

Antwoord #6 Oktober 02, 2006, 05:27:30
edit2Rapporteer  
koop gewoon een ander kite!
Waarom is toch iedereen altijd zo lyrisch over die V4, vond het persoonlijk de slechtste kite die naish heeft gemaakt en zonder twijfel de slechtse kite die ik ooit heb gehad.....

Heb je ze allemaal gevaren dan ?
Ik hoorde er altijd wel positieve reacties op...
zagy

Antwoord #7 Oktober 02, 2006, 15:40:43
edit2Rapporteer  
volgens mij is de x3 de slechtste kite die ze gemaakt hebben,
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.