|
kitertjuh
|
als alle 4 zijn lijnen zijna fgebroken dan hangt je kite toch aan je 5th en dan heb je toch bijna 0% power???? dan gata de kite toch op het water liggen of begrijp ik het nuv erkeerd.
Verder top actie dudes
|
|
|
bandito
|
hij had geen 5e lijn anders zou dat wel gebeuren ja
|
|
|
kitertjuh
|
mm ok.
maar verder alles ok met die gast?
|
|
|
[Pepper]
|
Hey Berry, Heb nog een nuttige link voor je! Klik hier! Succes! (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
anoniempie
Gast
|
haha Le Coq jee haalt de woorden uit me mond:D!!
|
|
|
noretik
Gast
|
enwaaromzoujeeigenlijknogspatiesgebruik en
|
|
|
bandito
|
op le coq zal ik verder maar niet ingaan maar die gast was gwoon oke alleen koude handen zei die
|
|
|
Jolien.
|
hahaha idd le coq! t verhaal is alles behalve overzichtelijk maargoed
|
|
|
bandito
|
oke le coq zal ik het op nieuw typen dan ?
|
|
|
bandito
|
hey ik reed op me fiets samen met een vriend ( sjorsmaster ) over de boulevard om te kijken of er nog kiters waren. Dus sjors zegt he kijk een kiter toen was ene rene met ze fuel aan het knallen. Op eens zegt sjors hij valt uit de lucht en de kite begon in een keer te spinnen niet normaal. Ik zeg ze lijn is gebroken hoor dus wij racen naar the spot om het te zeggen dat er een kiter in nood was. Wij rennen over het strand naar voorbijgangers die de kite vast hielden. Ondertussen keken we naar de knopen waren alle 4 ze lijnen tegelijk gebroken. Wij pakken de kite over rollen hem op. Ondertussen was de eigenaar van de spot ook aangekomen met zijn auto op de boulevard. De kiter was komen bodysurfen op ze board naar de kant , we hebben zijn kite in de auto geladen en zijn naar the spot terug gereden. Les voor volgende keer kijk je materiaal regelmatig goed na groetjes berry
|
|
|
Unhooked21
Gast
|
Hahaha nog verry van overzichtelijk berry , maar morgen nog kiten ? Ik ga vrijdag zoizo.. maar zijn het morgen nog goeie omstandigheden aan de kust ?
Gr.
|
|
|
Kevin
|
Ze willen het zo hebben zeker: Hey ik reed op me fiets samen met een vriend ( sjorsmaster ) over de boulevard om te kijken of er nog kiters waren. Dus sjors zegt he kijk een kiter toen was ene rene met ze fuel aan het knallen. Op eens zegt sjors hij valt uit de lucht en de kite begon in een keer te spinnen niet normaal. Ik zeg ze lijn is gebroken hoor dus wij racen naar the spot om het te zeggen dat er een kiter in nood was. Wij rennen over het strand naar voorbijgangers die de kite vast hielden. Ondertussen keken we naar de knopen waren alle 4 ze lijnen tegelijk gebroken. Wij pakken de kite over rollen hem op. Ondertussen was de eigenaar van de spot ook aangekomen met zijn auto op de boulevard. De kiter was komen bodysurfen op ze board naar de kant , we hebben zijn kite in de auto geladen en zijn naar the spot terug gereden. Les voor volgende keer kijk je materiaal regelmatig goed na groetjes berry Zoiets beter dan
|
|
|
|
Kevin
|
Ik vind het goed hoor
|
|
|
-Mark-
|
ziet er al beter uit maar geod gedaan jongens
|
|
|
[Pepper]
|
op le coq zal ik verder maar niet ingaan maar die gast was gwoon oke alleen koude handen zei die
oke le coq zal ik het op nieuw typen dan ?
Hahahaha, relax.... (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Simni7
Gast
|
Beste lezers, analfabeten en dislectici,
Als kiter ben ik nog een echte geginner maar als leraar Nederlands sta ik al 25 jaren voor de klas. Gezien het bedroevende taalniveau van de gemiddelde kiter, wil ik het volgende voorstel doen: Tegen een geringe vergoeding, laten we zeggen 10 euro per les, zal ik de komende weken, alternerend (dat betekent afwisselend) te Brouwersdam dan wel Vrouwenpolder dan wel Workum, een cursus correspondentie en algemeen beschaafd Nederlands verzorgen. Dit gebeurt op het strand aldaar. De revenuen zal ik vervolgens volledig besteden aan het volgen van enkele extra kitesurflessen door ondergetekende, bij de een of andere gerenomeerde kitesurfschool in het westen dan wel oosten van ons land. Ook voor de redactie van Kitehigh moet dit voorstel als muziek in de oren klinken want een beter taalgebruik zal hun webpagina op een hoger taalniveau tillen. Het directe gevolg van dit hogere raalniveau zal meer lbezoekers en lezers zijn van de Kitehighsite. Naijlend en bijkomend effect zal zonder twijfel zijn een verhoging van de advertentie-iinkomsten voor de Kitehighredactie. Van Kitehigh verwacht ik daarom enige tegemoetkoming in de vorming van sponsoring. Deze sponsoring kan in de vorm van een geldbedrag maar mag ook in de vorm van de een of andere 2007-kite.
Geen mooi aanbod?
Met vriendelijke groet,
Simni
|
|
|
anoniempie
Gast
|
geef er 1tje gratis aan beachs:P heeft ie nodig
|
|
|
Q
Geen avatar
|
En een cursusje 'sla de juiste toets aan' voor Simni7?
|
|
|
Unhooked21
Gast
|
Wel interresant doen als leraar maar vervolgens het woord taalniveau als raalniveau spellen, applaus voor jou Simni7 hahahaha
|
|
|
[Pepper]
|
Als kiter ben ik nog een echte geginner......
Het directe gevolg van dit hogere raalniveau zal meer lbezoekers en lezers zijn van de Kitehighsite. geginner? raalniveau? lbezoekers? (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
¦Tim¦
|
vergeet iinkomsten niet:D
|
|
|
|