|
100%-DINGES-®!!!!!!!!
|
ik heb vet lopen raggen op riviera!!! was helemaal toppie!! wat n weer he!!!! lekker windje voor m'n 12!!!
|
|
|
Idefixe
|
met een beetje geluk zit tie zaterdag weer ruim in de oosthoek.
|
|
|
Jambo
|
Zo oost en 15 knoopjes misschien nog ff de 16 uitlaten:)
|
|
|
Idefixe
|
JoHo! Morgen vanaf een uurtje of 10 aanwezig. Gaat weer helemaal een topdaggie worden ( al is 15 knp natuurlijk niet echt helemaal het einde maar de zon gaat wel schijnen dus..)
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!
|
nou nou wat 'n top dag!!! ik mag weer werken!!!!@ venlo daar kun je niet echt lekker varen in de buurt geloof ik!!
|
|
|
|
Idefixe
|
was weer een "rare dag" wind variabel van 12 tot 28 knp!!!!! Eerst met de 14 gevaren daarna met de 10. Errug veel duitsers aanwezig die weer eens diverse keren lieten zien dat het starten en landen van een kite een hele "spannende aangelegenheid"kan zijn. Wordt gewoon weer tijd voor een windje tussen zuidoost /zuidwest.................
|
|
|
Flywoods
|
Iemand heeft gister iets laten liggen op het meest oostelijke strandje van Mirns. Wie kan zeggen wat het is mag het komen ophalen of we spreken wat af.
|
|
|
globe
|
was weer een "rare dag" wind variabel van 12 tot 28 knp!!!!! Eerst met de 14 gevaren daarna met de 10. Errug veel duitsers aanwezig die weer eens diverse keren lieten zien dat het starten en landen van een kite een hele "spannende aangelegenheid"kan zijn. Wordt gewoon weer tijd voor een windje tussen zuidoost /zuidwest.................
HAHA! Ik hoor je alweer schelden.
|
|
|
globe
|
Iemand heeft gister iets laten liggen op het meest oostelijke strandje van Mirns. Wie kan zeggen wat het is mag het komen ophalen of we spreken wat af.
Nee dank je. Ik heb mijn schoonmoeder express laten liggen daar.
|
|
|
Flywoods
|
HAHA! Ik hoor je alweer schelden. Nu weet ik ook wie Idefixe is, dank je, ik zie het ook zo voor me idd.
|
|
|
Stanley
|
HAHA!
Ik hoor je alweer schelden.
Heb Idefixe geen onvertogen woord horen zeggen. Hij was alleen erg droevig dat de LE van zijn 12je lek is of inmiddels was.
|
|
|
Flywoods
|
Agelopen za met no op Mirns gevaren. Ik wist niet dat dat zo goed te doen was. Heb heel wat omzwervingen gemaakt op zoek naar een goede spot voor no in het noorden. Blijkt Mirns gewoon heel geschikt. Met Mirns en Workum bestrijk je dus de hele windroos, perfekt ! Hoef ik ook niet meer helemaal naar Enkhuizen te kachelen.
|
|
|
Idefixe
|
HAHA!
Nee hoor, heel vriendelijk de beste mensen er op attent gemaakt dat het met noordoost net onder de dijk zo goed als windstil is en dat er dan boven de dijk "ietsie meer wind staat". (grinnik_kitesmiley) De goede man zei iets in de trend van "bek houwe" werd over het grasveld gesleurd nam nog ff 2 kite's van z'n vriendjes mee met die glijpartij. Die LE van m'n 12 inmiddels alweer "geplakt" zat een "vreemde"scheur van 10 cm overdwars??? in. Hoe dat nu weer kan is mij een raadsel....
|
|
|
Joel
|
Check je prive berichten!
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!
|
HAHA!
Nee hoor, heel vriendelijk de beste mensen er op attent gemaakt dat het met noordoost net onder de dijk zo goed als windstil is en dat er dan boven de dijk "ietsie meer wind staat". (grinnik_kitesmiley) De goede man zei iets in de trend van "bek houwe" werd over het grasveld gesleurd nam nog ff 2 kite's van z'n vriendjes mee met die glijpartij. Die LE van m'n 12 inmiddels alweer "geplakt" zat een "vreemde"scheur van 10 cm overdwars??? in. Hoe dat nu weer kan is mij een raadsel.... kijk dat zijn de echte!!!
|
|
|
Ranil
Gast
|
a.s wordt er dan nog gekite op mirns, wat denken jullie?!! windfinder is tot op heden ons nog niet gunstig gezind
|
|
|
Idefixe
|
ben bang dat het helemaal niets gaat worden op Mirns dit weekend. Zal voor "sticked" ook wel balen zijn deze voorspellingen. Mischien dat ik zondag maar eens naar een waddeneiland "hop"......
|
|
|
|
Idefixe
|
YES YES YES Het ziet er naar uit dat we volgende week vanaf woensdag weer HEEEEEERLIJK aan de bak kunnen @ Mirns. Wiebe zet maar vast een palmbiertje koud. Ga zo maar m'n spullen klaarzetten, ben ik in ieder geval op tijd (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
FonezzzZz
|
Wie rijdt er donderdag naar mirns, via apeldoorn? ik heb momenteel nog geen vervoer en wil serieus weer op het water staan!!
* had elke student maar zijn eigen auto van de IB-groep *
|
|
|
FlyGirl
Geen avatar
|
Volgens mij wordt ie noord donderdag en dat lukt toch niet op Mirns?? Oh nee , laat maar, hij wordt heeeeeerlijk west. Perfect dus!!!!!
|
|
|
|