KappuhH
|
Marcel waar is je boardshort
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Kevin.... Deze foto had ik genomen van je kiteloop en hier zie ik idd iemand in het water staan die waarschijnlijk foto's van je staat te nemen. Misschien kun je inzoomen en "Most Wanted" poster maken
|
|
|
Kevin
|
Dat is hem idd Mini-me alleen nu nog zijn email zien te achterhalen
|
|
|
McBridges
|
Gisteren samen met Heidi naar Wijk gegaan en zaten lekker, bij Aloha, in het zonnetje te relaxen. Ik had mijn spullen wel meegenomen maar er stond geen wind. Ik lag dus lekker te relaxen tot dat ik uitgedaagd werd door McBridges (Marcel). Uitdaging was om zo lang mogelijk op een subboard te blijven staan. Ik kan je vertellen dat het vies tegen valt
Hier een paar keiharde actie foto's
Dit is het streven..........: <object width="425" height="344"><param name="movie" value=" http://www.youtube.com/v/9YoC8RyCpw4&hl=nl&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" http://www.youtube.com/v/9YoC8RyCpw4&hl=nl&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object> Marcel waar is je boardshort Vast aan het oefenen zonder boardshort...........volgend jaar Hawaï, vandaar.......
|
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Wat ga je donderdag doen Tom. Ik moet morgen tot 17.00 uur werken en dan heeft het al bijna geen zin meer. Het is om 20.30 alweer donker
|
|
|
Idefixe
|
Donderdag moet ik ook werken maar als de wind uit Noord met ietsie oost erin komt kan ik gewoon "thuis" varen en dan sta ik om 1700 op het water : 20.30 donker , dat heeft dan nog wel zin dus.....
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Donderdag moet ik ook werken maar als de wind uit Noord met ietsie oost erin komt kan ik gewoon "thuis" varen en dan sta ik om 1700 op het water : 20.30 donker , dat heeft dan nog wel zin dus.....
Hoe laat ga je morgen van het water af? Zou je mij anders een pb kunnen sturen met locatie en eventueel een sms met de wind.... Als alles goed lijkt dan rij ik misschien morgen gelijk vanuit het werk richting je homespot. See you
|
|
|
Marko
|
Nou ik ben vandaag 18 jaar geworden en heb mijn eerste rijles acher de rug . Proberen me rijbewijs zo snel mogelijk te halen waardoor ik meer kan kite Trouwens echt leuk om te doen dat auto rijden
|
|
|
Idefixe
|
HJ ik moet er morgen bijtijds vanaf: 's avonds NKV vergadering in Nieuwegein...... Ik zit er zelfs aan te denken om naar H'wijk te rijden => ben ik alweer een stukkie in de goede richting en kan dan wat langer op water blijven staan. Nu maar hopen dat het daar morgen ook een beetje waait........ Ik stuur je morgen nog wel even een kaartje met exacte locatie.
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Thx... dan ga ik vanuit mijn werk langs huis en dan direct door naar Horst. Natuurlijk mits de wind goed is. Hoe laat moet je het water af? Ik stuur ff een pb met mijn 06 nr (of had je die al)
|
|
|
vissie
|
Donderdag avond misschien even horst doen
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Stond om 18.00 uur bij de slagboom van strandhorst maar zag dat het 10x niets was. Heb dus niet de moeite genomen om naar het strand te rijden en ben naar huis gegaan. Misschien morgen naar Wijk.
|
|
|
Idefixe
|
hhmppff, op het laatste moment is de vergadering van vanavond gecancelled. Ik ben dus hoppa naar Andijk gereden. Helemaal vergeten om Mini-me een brul te geven . Sorry! Wel een heerlijke sessie aan de 14m Max gehad. Morgen eind vd middag maar weer eventjes dan
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Ik heb je nog wel even gebeld maar kreeg een vrouw aan de lijn... Ben je van nr veranderd?
|
|
|
Sherida
|
Heerlijk gevaren.. in KAMPERLAND! Beetje ver weg.. zonnetje, +/- 25 knopen en maximaal vijf mensen op het water, TOP!
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Enkhuizen was ook heerlijk en stonden met maximaal 3 mensen op het water. Was er omstreeks 12.30 uur en was samen met Tom, net voor het donker, het water af.
|
|
|
Idefixe
|
Hij was helemaal super HJ Ik hoop vanmiddag weer......
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Hij was helemaal super HJ Ik hoop vanmiddag weer...... Ik heb vandaag een bedrijfsuitje bij wakeboardbaan "Lido" Have fun
|
|
|
LF Ruud
Logs: 0 | 35 uur
|
Mannen zondag lijkt het er goed uit te zien alleen ff kijken wat de goeie spot is om lekker te kunnen kiten Iemand suggestie's
|
|
|
vissie
|
Enkhuizen? Zee?
|
|
|
Idefixe
|
dat wordt zoals ik het nu zie Noordzee!
|
|
|
vissie
|
waar ga je tom?
|
|
|
Idefixe
|
straks eerst ff Guus ophalen en dan even Lelystad sjekke. Voor morgen zit ik aan Wijk of Callantsoog te denken.
|
|
|