tharealmb
Logs: 0 | 28 uur
|
ik ga er zo heen, als beginner dat wel, samen met mijn vriendin. ff een poginkje wagen
|
|
|
conner kite
Geen avatar
Logs: 0 | 118 uur
|
@hape, je loopt hem aardig zeg respect.
Weet je zeker dat je mij gezien hebt met loopen ? Heb wel geloopt, maar niet echt het idee dat het zo hard of hoog ging een paar gingen wel lekker hoog de landing was alleen minder
|
|
|
Baksteen
|
Mensen die morgen nog gaan? Er is onweer voorspelt en regen met harde windstoten.. Zou het veilig zijn voor een beginner met een 9 meter Rebel kite en 67 kilo?
|
|
|
HaPe
Moderator
Logs: 0 | 273 uur
|
Volgens de voorspelling (windfinder) moet het te doen zijn. Als je zelf niet zeker van je zaak bent, vraag dan ff aan iemand die er wat meer verstand van heeft of het verantwoord is om het water op te gaan. Bij onweer sowieso het water niet op gaan.
|
|
|
plex
|
Mensen die morgen nog gaan? Er is onweer voorspelt en regen met harde windstoten.. Zou het veilig zijn voor een beginner met een 9 meter Rebel kite en 67 kilo?
Ik ga als beginner niet. Ik wacht wel op betere winddagen zonder te veel buien. Zodra je geen beginner meer bent, dan kan je wat eerder op zulke dagen kiten, maar ik probeer nu verstandig te zijn :-)
|
|
|
|
|
plex
|
aargh, kiten had vanmiddag wel gekund. Maar heb al andere collega's naar huis laten gaan, dus ik moet hier blijven...
|
|
|
Baksteen
|
Peep zooi, haha. Morgen misschien. Duimen dat de wind afneemt (A) .
|
|
|
BdB
|
afneemt nix ervan laat het maar doorwaaien aight morgen om 11:00 aanwezig tot dat de wind op is
|
|
|
HaPe
Moderator
|
morgen rond kwart voor 10 aanwezig, en inderdaad niet minder wind, laat het maar zo blijven als voorspeld.
|
|
|
Baksteen
|
In de middag moet denk ik voor beginners te doen zijn, zou dat kloppen? Dan kunnen de ervaren kiters zich in de ochtend nog helemaal uitleven!
|
|
|
HaPe
Moderator
|
Is inderdaad in de middag een super oefenwindje. Ook leuk om nieuwe dingen te proberen
|
|
|
BdB
|
Zie pas dat na 1500 dat wind inkakt we gaan het zien, lijkt voor het grote deel 14 a 20 knp staat dus lekker oefen windje
Hoop dat ik eindelijk de backroll landt kunnen we weer verder met nieuwe dingen
|
|
|
Marko
|
Hopla nu voor 6 weken op ter ik ga de gezelligheid missen op mirns, hier waaid hier nu heerlijk dus ff een sessie boeken! Tot snel locals
|
|
|
Hein
|
Vanmiddag nog iemand naar Mirns? Wil zo gaan Horst wordt het niet met zw volgens mij. Ok bij nader inzien valt de wind volgens mij flink weg als de regen weg is. Wordt hem niet vandaag. :-(
|
|
|
LamiKaze
Logs: 0 | 11 uur
|
De wind blijft er deze week redelijk bij (wendy_kitesmiley)ik denk dat ik donderdag maar ff naar mirns toe ga om ff weer een TOP sessie van te maken Hee Ruudje en hoe was het op Mirnsie lekkere TOP sessie gehad of niet ...
|
|
|
plex
|
Gaat er iemand vanochtend naar Mirns?
|
|
|
HaPe
Moderator
|
Ben pas later in de middag aanwezig. Weet wel dat er al een aantal 's ochtends zijn
|
|
|
ThommyT
Geen avatar
|
Wil zo nog wel ff die kant op.. Nog mensen aanwezig vanmiddag? Volgens windfinder staat er 13 tot 15 knoopjes. Mensen die dit kunnen beamen die al op mirns zijn? Ben beginner dus zit niet te wachten op 30 knopen... Windfinder gaf laatst ook 15 knopen aan en later hoorde ik dat er een goede 25/30 stond.. Beetje jammer om uur te rijden voor noppes! Mensen die mee willen rijden??
|
|
|
|
|
ThommyT
Geen avatar
|
@ Therealmb
Thnx man! Daar heb ik zeker wel wat aan! Weer blij dat ik gister toch maar niet geweest ben. Zag al dat er rond de 25 knopen stond.
|
|
|
HaPe
Moderator
|
hij was gister inderdaad lekker, en meer dan voorspeld. Superlekker kunnen loopen aan de 7m
|
|
|