Coen2000
|
gedaan....niet dat ik denk dat het zal helpen..maar toch, blijven maffe gastjes die jappartjes o toch niet Internal Server Error The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request. Please contact the server administrator, web_admin@petitiononline.com and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error. More information about this error may be available in the server error log. Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.
|
|
|
|
|
fightfish
|
Walgelijk.
Jappen (niet allemaal) houden er zowiezo vrij gruwelijke visslachtingen op na! o.a. walvissen, haaien, levend (eerst gebakken) opgediende karpers.
Jij nog wat sushi?
Gelukkig hebben wij de partij voor de dieren. Die zorgen er vast voor dat de aarde weer een paradijs wordt.
|
|
|
Azrael
Gast
|
Walgelijk.
Jappen (niet allemaal) houden er zowiezo vrij gruwelijke visslachtingen op na! o.a. walvissen, haaien, levend (eerst gebakken) opgediende karpers.
Jij nog wat sushi?
Gelukkig hebben wij de partij voor de dieren. Die zorgen er vast voor dat de aarde weer een paradijs wordt.
Partij voor de dieren is inderdaad zo'n beetje de meest nutteloze partij die we in NL hebben op Wilders na.
|
|
|
|
Coen2000
|
is wel een goede partij, omdat deze "afslachtingen" niet kunnen worden gestopt door alle stichtingen enzo...de enige manier om zo iets te stoppen is om het te verbieden(wet)...en daar zal greenpeace ofzo dus weinig voor kunnen betekenen....alleen de regeringen van andere landen kunnen iets doen
|
|
|
Wouter
|
Zolang die partij voor de dieren onze kitespots maar openlaat vind ik het allemaal prima. Moet er niet aan denken dat we nog meer spots kwijtraken omwille van een paar vogeltjes.
|
|
|
VincentC
|
Als ik ooit zulk soort volk tegenkom, dan zweer ik dat ik die gasten 1 voor 1 afmaak.
|
|
|
Edwin-Gast
Gast
|
Ik ga niet op het filmpje klikken en ik vindt ook dat er een wereldwijd verbod moet komen op de vangst van walvissen en dolfijnen. Maar voordat je hoog van de toren gaat blazen over de japanners, wie herrinnert zich nog de filmpjes op tv over hoe het slachtvee hier in Nederland wordt behandeld?
|
|
|
-Mark-
|
getekent, egt zulke mensen zijn egt ziek. Ik snap niet hoe je ziet iets kun doen of zien ik zoe me niet in kunnen houden en naar de dichtsbijzijnde wapen winkel gaan en met een dikke m16 terug komen
|
|
|
daanbanaan
|
heeejj deze is al een keer langs geweest..... dus all lang getekend>>>..
|
|
|
|
sjembek
|
Dolfijnen zijn de liefste en slimste bewoners van de zee.
Ik ben helemaal geen dolfijn.
|
|
|
|
hoop dat het helpt!!
|
|
|
Micky
|
Dolfijnen zijn de liefste en slimste bewoners van de zee.
Ik ben helemaal geen dolfijn. Tjeemig Wouter, heb jij iets heel raars gerookt ofzo.....je maakt de afgelopen dagen zulke diepzinnige opmerkingen......flyhigh........... :
|
|
|
Belly ItW
|
Zijn opzich wel weinig petities getekend!
|
|
|
leiladezwart
Gast
|
Dolfijnen zijn de liefste en slimste bewoners van de zee. En ze worden MASSAAL op GRUWELIJKE wijze afgeslacht in Japan! (cry_kitesmiley) Willen jullie alsjeblieft deze petitie tekenen? http://www.petitiononline.com/golfinho/ De walgelijke video is te zien op onderstaande link, maar wees gewaarschuwd, ik was in tranen bij het zien van dit filmpje, het is echt TE erg: http://www.glumbert.com/media/dolphin
|
|
|
|
Lex
|
done, ik zweer dat ik die gasten hetzelfde lot laat ondergaan als die dolfijnen als ik ze zie. (shame_kitesmiley)
|
|
|
KITE ANGEL
|
jawel weer één erbij dat is echt ziekelijk heb hem gewoon uitgezet (huilen_kitesmiley)
|
|
|