MEGALOOPBEUN
|
wat gingen we hoog he tom JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAA
|
|
|
|
LF Ruud
Logs: 0 | 35 uur
|
Andijk mooie spot op de eene kant vlak water alleen als er 10 man op het water staan dan is het druk en op de andere kant heb je lekkere hoge golfen daar moest ik toch wel ff aan wennen raakte ik mijn board ook nog kwijt na een behoorlijke sprong dus het duurde ff voor dat ik hem weer in mijn bezit had Maar kortom heerlijke sessie gehad op andijk TOP
|
|
|
THEGREEN
|
Andijk was echt lekker vandaag (A) Lekkere golven en mooi vlak op het meertje... gewoon goede wind...
|
|
|
onderaqua
|
Jongens vandaag op Edam wat TOP. Hoge golven 5 man op het water. NNO. Na de buien tot 19.00 uur gevaren. Geen mensen met helm gezien.
|
|
|
360
|
Vandaag nog vrijwilligers?
|
|
|
Chris c
|
Zeker Andijk of Enkhuizen. Bij meer NO Enkhuizen.
|
|
|
bredo
|
is met noord-oost ook goed om op wijk te varen? zo ja wie gaan dan ook vandaag halverwege de middag?
|
|
|
Flyingtrunkie
|
is met noord-oost ook goed om op wijk te varen? zo ja wie gaan dan ook vandaag halverwege de middag?
Wat denk je zelf?
|
|
|
bredo
|
ziet er wel goed uit toch? tja een beetje off shore. misschien dan uitgeestermeer?
kijk inde middag nog wel wat de wind doet, waait nu wel lekker!!
edo
ps bedankt voor de pic
|
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Waarom gaan er zo weinig gasten naar Enkhuizen. Ik heb afgelopen donderdag een top dag daar gehad maar ik kwam bijna alleen te staan.
|
|
|
|
360
|
|
|
|
|
|
audi
|
kom net van de vijver en het was weer top gewoon met z'n tweeen lekker knallen op vlak water is het beste wat je kan doen op maandag morgen
|
|
|
dimoss
Gast
|
Waarom gaan er zo weinig gasten naar Enkhuizen. Ik heb afgelopen donderdag een top dag daar gehad maar ik kwam bijna alleen te staan.
omdat het er verboden is te kieten van mei tot Oktober daarom , de meeste weten het niet maar het is toch echt zo
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
omdat het er verboden is te kieten van mei tot Oktober daarom , de meeste weten het niet maar het is toch echt zo
Ik was er samen met TOM "Idefixe" en die vertelde dat er vanaf het grasveld gewoon gekite mag worden. Er stonden ook 3 gasten op het strand en dat mag idd niet... Maar als we zo gaan beginnen dan kan ik vertellen dat volgens mij "officieel" Andijk, Medemblik en Schellinkhout ook verboden zijn. Volgende vraag: Gaat er morgen, dinsdag 15-09, nog iemand kiten en waar gaan we heen?
|
|
|
Chris c
|
Enkhuizen was top vandaag 10 meter gevaren. 12.00 - 15.00 uur. 10 man en nog een aantal windsurfers. Ben nog langs Andijk gereden daar is de wind ook NO maar ziet er niet zo goed uit als Enkhuizen.
|
|
|
milamber
|
@HJ. Ik denk dat ik morgenochtend naar Medemblik ga. Moet 's middags weg dus maar effe een paar uurtjes in de ochtend pakken. Was er vandaag ook lekker overigens...
|
|
|
360
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
Andijk was gezelli maar medemblik was TOP Begonnen in andijk toen de wind wegviel vervolgens naar medemblik en aldaar knallen todat ik kapot was. Was nog een broer van len10 gigantisch mooi aan het kite loopen met een rode torsch naish, Respect
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Ik zal even de voorspellingen in de gaten houden maar denk dat ik morgen maar richting Medemblik ga. Ik ben de hele dag vrij maar denk dat ik er vanaf 12.00 uur zal zijn. See you
|
|
|