|
Haring High Richardt
|
Motten jullie dan echt nooit werken Het heule weekend , mis de nieuwjaarsreceptie bij de bunkert helaaas shit happens Maar eerst morge de heule dag los in Kibbeling city Ijmuidel
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
snif ik mis de nieuwjaar receptie ook, zit dan op de fiets tegen de wind in te stoempen mannen veel plezier
|
|
|
|
|
|
|
FlyingHigh
|
Mot morgen...correctie..Vandaag ff aan de babykamer beginnen. Kamer moet leeg, dus eerst uitzoeken wat weg kan. Nu al zin an...NOT!! Ff kijken hoe ik op sta morgen, of ik er wel zin in heb. Anders kom ik naar Ijmuiden Motten jullie niet naar bed. Mot morgen weer gewerkt worden....door sommige mensen dan hè
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Ga zo eerst effe naar de kitesurfshop in Haarlem barretje omruilen en dan naar IJmuiden. Sie joe daar.
|
|
|
@LaurenS
|
Zie je zo Teig,en sterkte met werken John,onder het motto :''One life,Live it''
|
|
|
|
Langbeest
|
Zo de eerste sessie van 2012 zit erop. Heerlijk gevaren op IJmuiden met Richard,Peter en Theo. Even een klein probleempje ondervonden toen een oude man (noem geen namen) zijn kite in de mijne parkeerde, of was het nu andersom........maakt niet alles is weer goed gekomen. Beste golven iets verder op zee, maar prima te doen met het zonnetje erbij. Tot morgen .......
|
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Ja hoor hij was weer lekker mannen.... En nie zo klagen dat ik jullie iedere keer tegenkom he
|
|
|
magic ed
Geen avatar
|
Waren best aardige bakken en een heerlijk zonnetje!
En veel dappere peddelaars :-)
|
|
|
FlyingHigh
|
Hoor het al...Niks gemist vandaag . Nieuwjaarskite is verplaatst naar aloha las ik net!!!! Tot morgen mannen...
|
|
|
On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
Klopt Herman, het is morgen bij ALOHA beloofd een mooi dagje te worden... Kamertje leeg? Wel jammer dat Haring en Manrot er niet bij zijn dit jaar... jammer! Chris komt na het werk begreep ik TOP! Manrot succes he morgen... hoe laat kom je langs denk je? ben er op tijd, juich ik je ff toe op de helft
|
|
|
north020
Logs: 0 | 3 uur
|
Aloha, nog bedankt voor de mooie linkjes naar kitefilms, die storm in engeland was echt prachtig !!!
|
|
|
Langbeest
|
Moet ik filmen of mag ik kiten Sander ?
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Morgen ben ik er vanaf een uurtje of 12.00 er ook weer bij ...ik lees dat het verplaats is naar ALOHA is wel een gezellige locatie see you...
|
|
|
Haring High Richardt
|
Moet ik filmen of mag ik kiten Sander ? Filmen , is veiliger voor de omgeving en anders raakt Aloha straks zijn vergunning nog kwijt. Wel jammer dat Haring en Manrot er niet bij zijn dit jaar Shit happens, veel plezier in ieder geval
|
|
|
|