So_Surreal
Logs: 0 | 14 uur
|
Ik help je wel. Gewoon het kleinste mannetje op schel zoeken.
Haha dat schiet ook niet op denk ik, als ik bij ieder klein kereltje ga vragen "hey ben jij van Kitehigh"
|
|
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Was weer een leuke dag gisteren… Hermie en ik als eerste op Schel: volop regen regen en nog eens regen Na dan maar eerst ff bakjkie doen bij VdB en ff wakker worden. Daarna terug en al meer kiterz te zien… Wind was wel iets minder geworden. Maar nog steeds sterk genoeg voor leuke bezigheden op het water. Errug lekker kunnen springen EN de sprongen kunnen afmaken. Eindelijk opgevallen dat je een soort van kleerhangerhaakbeweging moet maken om te edgen met je board Ben bijna altijd steady aan de wind wezen varen en zo afgesprongen… Tjajaja soms valt t kwartje wel erg vierkant en gebutst door t gleuvie... Nu is t een kwestie van de perfecte timing van afzet en push: ’t puntje op de ie… naast de juiste timing van insturen voor de landing heheh Desalniettemin weer een prachdaggie met een hoop gezelligheid en net niet te druk Was alleen 15 graden te koud voor de perfect day Mogge weer?? PS Tom gjave pica's!! Zijn die allemaal in te Ozone kommetje gemaakt?
|
|
|
jantjuuh
Logs: 0 | 586 uur
|
Haha dat schiet ook niet op denk ik, als ik bij ieder klein kereltje ga vragen "hey ben jij van Kitehigh" hoelaat ben je er? Ik ga denk ook zo die kant op! En dat kleine mannetje, is niet zomaar klein ben benieuwd waar je de roos doet littleman
|
|
|
audi
|
Oogje weer hersteld na de grote water massa. Nogmaals sorry ik zal het niet meer doen!
|
|
|
|
So_Surreal
Logs: 0 | 14 uur
|
Haha dat schiet ook niet op denk ik, als ik bij ieder klein kereltje ga vragen "hey ben jij van Kitehigh" hoelaat ben je er? Ik ga denk ook zo die kant op! En dat kleine mannetje, is niet zomaar klein ben benieuwd waar je de roos doet littleman Uhm ik ga nu even naar de bouwmarkt, ik denk rond 11:00 of 11:30 Als iemand mijn oranje 10M Zeeko Notus ziet, gewoon even aanspreken [edit] Handleiding bericht bewerken
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
zo alles inpakken en dan maar even op schellinkhout kijken of er nog wind staat.....
|
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Hier ook. Ik sla over vandaag en ga morgen. Kan trouwens ook niet vandaag.
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
ben er ook morgen komt een beetje water aan lekker vroeg waar maakt nie uit dus roept u maar
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
De wind komt eraan mannen ....ik zou niet wachten tot morgen ...de voorspelling is erg onzeker(zie knmi) Ik ga zo ook weer richting Schell...see you
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Ach maakt het uit. Ga nu lekker winkelen en morgen varen. Kan het morgen niet, dan niet. Have fun.
|
|
|
Langbeest
|
Volgens mij shop jij iedere dag .......goed voor onze economie, keep on going.
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Wacht toch nog maar even ...begint hier behoorlijk te regenen volgens buienradar wordt het na 14.00 weer wat droger...
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Denk dat ik maar effe in een heet bad ga zitten Gister weer eens aan een vollybal toernooi meegedaan. Laatste keer is zon jaar of 15 trug. 7 wedstrijdjes gedaan en Theo is zo stijf als een plank en de hamstring voelt ook niet helemaal lekker
|
|
|
FlyingHigh
|
Volgens mij shop jij iedere dag .......goed voor onze economie, keep on going.
Wist je dat niet?? Hij zit op shoppen
|
|
|
|
|
|
markymarc
Logs: 0 | 488 uur
|
Heeeeyy,
Morgen ZO en later Z/ZW..., maar Edam vind ik nix... Hoe slecht is ZO op Swoody?
Ist dan onmogelijk (aflandig) of gewoon vlagerig?
Thanks voor reacties..
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
Tis hier windstil
Was top vandaag op schel, heeerlijk gevaren en heeerlijk rustig . Op een gegeven moment met 2 man (manrot) en een schraal zonnetje op het water Toem zwafra kwam was ik helegaar kapot, Toen ben ik maar gestopt. Ik hoop dat het morgen windstil is want na 4 dagen knalle op Schelli doet alles zeer en verlangt het lichaam weer naar rust
|
|
|