DM2008
|
Wetterzentrale.de geeft een heel stuk minder aan voor morgen...
|
|
|
So_Surreal
Logs: 0 | 14 uur
|
Ik ben heel benieuwd naar jullie verhalen, foto's, filmpjes (van Richard uiteraard ) en reisverslagen ! Ben ook benieuwd of d'r in Combuco iets te doen is voor niet kiters
|
|
|
@LaurenS
|
Morgen en / of overmorgen nog knallen of zitten we in een herfstdepressie. Ik zit op wijk of ijmuiden ltrz, kan ik die koemboekogangsters uitzwaaien vanaf zee : D
|
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Morgen en / of overmorgen nog knallen of zitten we in een herfstdepressie. Ik zit op wijk of ijmuiden ltrz, kan ik die koemboekogangsters uitzwaaien vanaf zee : D
We zwaaien wel effies naar je. En volgend jaar gaan we allemaal saampies
|
|
|
Langbeest
|
Heel veel plezier mannen....
|
|
|
|
|
@LaurenS
|
Morgen maar een daggie Andijk ,vandaag gaat niet meer lukken ivm werk vanmiddag. ,en die regennn ...blehhh
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Ga ook voor Andijk morgen, vandaag weet ik het nog niet..
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Morgen waveboardje uitproberen. Wind uit N dus perfect voor mij voor het waveboardje.
|
|
|
@LaurenS
|
Waar ga je heen Frank ,en hoe laat ? ,Ijburg is wellicht ook een optie
|
|
|
|
|
jantjuuh
Logs: 0 | 586 uur
|
We kunnen los vanmiddag KNMI heeft onweerwaarschuwing ingetrokken vanaf 14:00 uur voor de provincie Noord Holland! Dus kom maar op met die bak wind en regen Probeer ergens rond 16:00 - 16:30 bij de pieriiii te zijn!
|
|
|
@LaurenS
|
Is wel bikkelen denk met 40 plus en een puist regen
|
|
|
joosie
|
Ik vertrouw het niet, buienradar komt nu veel sh.t aan met rood-paarse vlekken ever noordholland http://www.buienradar.nl/sla vandaag over, hele dag op schiphol flinke windstoten, regen, hagel en onweer tijdens de buien voor wie gaat have fun, maar blijf het weer goed in de gaten houden
|
|
|
|
|
@LaurenS
|
Die kiter uut hoorn spoort niet
|
|
|
stefan@
Logs: 0 | 464 uur
|
was top op WAZ, eerst overpowerd met de 10,later met de 8, speedrace, en lekker rustig, helaas na een sprong zei me plank krak, dus dat word weer shoppen
|
|
|
|
@LaurenS
|
Morgen na het shoppen nog naar Wijk steef?
|
|
|