Flakkee-John
|
Mooi andre,
Succes ermee, waar ga je ze testen?
greetz John
|
|
|
Gwensio
|
vet mooi! en ook nog een lkkr windje;)
|
|
|
Powered_by_north
|
Mooi andre,
Succes ermee, waar ga je ze testen?
greetz John
Grevelingendam denk ik, of Ouddorp... ze voorspellen een mooie 20 knopen, perfect voor de 10 lijkt me!
|
|
|
turbojerre
|
NIIIIIce welke maten?? kom zaterdag maar naar brouwersdam kwil ze in actie zien!!
|
|
|
edw
Gast
|
YEESS, Eindelijk zijn ze er! Vers van de pers, gisterenavond opgehaald. Vanmiddag meteen even testen denk ik! Verslagje volgt. PS: O ja, iemand nog een R6-14 kopen? kite-only, perfecte staat, wit/grijs, 475,- (grinnik_kitesmiley) Dat is bijna de prijs voor een nieuwe R6..........
|
|
|
Barrykite
|
dat ziet er mooi uit andre kun je weer ff mee vooruit
groetjes Barry
|
|
|
|
Powered_by_north
|
NIIIIIce welke maten?? kom zaterdag maar naar brouwersdam kwil ze in actie zien!!
10 en 14. Zaterdag geven ze een matige NoordOost af, dus dan wordt het waarschijnlijk Ouddorp.
|
|
|
Vin
|
Mooie kites hoor!
|
|
|
dimmie
|
kijk dat ziet er gelikt uit hoor waar heb je ze vandaan ???? en hoop een mooi prijsje !!!!! veel plezier er mee maar dat zou wel lukken denk ik
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Mooie kleur die 14 (waarvan de 14 erg moeilijk leesbaar is op de foto, maar als je goed kijkt zie je het wel staan!)
Zit zelf meer aan een 12 te denken ter vervangen van een 16m2 Vegas 2004. De Rebel 12m2 heeft al lekker low-end, maar de Rhino moet daar volgens de overlevering een schepje bovenop doen.
|
|
|
hendrik@zwin
|
de mijne is binnen in de shop in cadzand ( zeeland ) ! maar moet enkel nog wachten tot donderdag om hem af te halen omdat ik 100km meer laninwaarts woon in belgië
|
|
|
Dylan
Geen avatar
|
Heee Andre we gaan gewoon naar Gdam! Ik wil je nieuwe kites ook wel even zien vliegen
|
|
|
TtHoM@s
|
waarom heeft de 14 tussen de struts bij de LE wel beschermings pad's en de 10 niet? en de 10 bij de laatste strut een halve beschermings circel en de 14 heeft die niet maar voor de rest suppperrrrr vette kite's
|
|
|
Powered_by_north
|
Zo, scherpe blik... was me niet opgevallen en ik heb geen idee waarom dat zo is. Ik er eens op letten als ze weer uit de tas zijn!
|
|
|
NIELZZZZ
|
mooie gear gozer u flinke wind e gaan
|
|
|
|
Vin
|
De extra bescherming tussen de struts zit er inderdaad niet op. Bij mij zitten ze er ook niet op. (9 en 14 m)
|
|
|
hendrik@zwin
|
wow die kleurencombo is af ik zal van de mijne ook maar fototjes maken als ik hem heb zeker (blauw/oranje) greets hendrik
|
|
|
stefkiter
|
ja hendrik! ben echt benieuwd naar je kite.. hoop dat ik donderdag mee kan gaan knalle aan zee !!
|
|
|
Sake
Gast
|
Smaak is persoonlijk maar de de R7 in de kleuren van die van VIN (hangloose_kitesmiley) En laat de testverslagen maar komen. Ik weet dat een R7 10m zaterdag op Vrouwenpolder gesignaleerd en getest is.
|
|
|
oz
|
Yep....mine!! in wit blauw. Latexx OZ.
|
|
|
Sake
Gast
|
Yep....mine!! in wit blauw. Latexx OZ. En? Eerste indruk?
|
|
|