siemme
|
ik heb wel s iets gelezen dat dat gerepareerd kan worden anders moet je effe een mailtje sturen naar kiterepair mischien weten hun t wel.
greetz siemme
|
|
|
Barrykite
|
een tubetje rubberlijm halen bij de bouwmarkt.dat heb ik ook gedaan bij mijn fuel.werkt echt fantastisch. succes
|
|
|
efgeha
|
Zoek even bij een dhz zaak ofzo een tubetje Wonderlas, volgens mij oranje tubetje. Hier kun je zelfs scheurtje is je doek mee repareren.
|
|
|
Vinni
|
Dicht smelten? Of heb ik nu wat heel verkeerds gezegd
|
|
|
¦Tim¦
|
nee hoor volgens mij als je dat secuur doet met wat plastic erbij dan maak je het Alleen sterker
denk ik
|
|
|
diederik.,
Gast
|
ik heb hetzelfde probleem...ga ook maar eens zitten niksten...als dat niet lukt, dan maar een nieuwe strut!
|
|
|
hifly
|
je kan bij de doe hetzelver bison zachte plasticlijm halen zit een plastic rolletje erbij ,werkt prima !
|
|
|
jetzu
|
Sorry dit was niet helemaal mijn vraag. Ik heb het nu gelijmd maar blijf het een nood oplossing vinden en zit er niet op te wachten dat als ik op vakantie ben dat hij op dezelfde plek weer scheurd ofzo. Daarom was mijn vraag eigenlijk een nieuw ventiel er in zetten of laten zetten en hoe?? Of een nieuwe bladder?
|
|
|
jetzu
|
En weet iemand eventueel een goed en goedkoop adres voor een bladder?
|
|
|
Vinni
|
O, sorry, de vraag niet helemaal goed gelezen! Volgens mij kan je niet het ventiel alleen vervangen, dan moet je ook de hele bladder vervangen.
Bij kiterepair kan je wel aan een nieuwe bladder komen. De prijs van de LE weet ik niet, maar een losse strut kost €7,50 ofzo.
Je zou ook even langs je dealer kunnen gaan, of North een mailtje sturen met je verhaal.
|
|
|
jetzu
|
Ja ik heb hem van iemand gekocht die hem in het buitenland heeft gekocht en dan is gerantie een beetje moeilijk volgens mij, en ik wil er ook niet te lang op wachten en mijn kite kwijt zijn enzo. Ventiel vervangen is inderdaad een optie maar hier geeft kiterepair geen garantie op dus is volgens mij niet de meest ideale oplossing. Dan blijft over een nieuwe bladder. Weet iemand toevallig verder nog goedkopen adressen behalve kiterepair?
|
|
|
MisterTube
Gast
|
stuur MisterTube eens een mail. Dan weet je alles wat je wilt weten over tube repair. Ventielen, scheuren of gaten geen probleem. info@mistertube.nl
|
|
|