Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Ik heb meer vertrouwen in morgen, hoewel er ook niet echt lekkere wind wordt voorspelt Tevens zijn de temperaturen weer zoals in Januari, met als dieptepunt a.s. weekend. Wel harde wind, maar 2 graden luchttemp. is nogo for me Wind is nu te weinig op HvH, hoogstens met een 12/13m2 SLE of 16m2 C. Idd. Laurens, die hartslag grafiek van gisteren is nog steeds zichtbaar
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
@RP Wil je gaan met deze wind dan? Heb niet z'n zin om mijn 20m op te pompen eigenlijk
Of je 16 en 12m2 T3 stacken, zoals ik vroeger deed met Peter Lynn kites
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
16m is een x4 die mag je voor 50euro komen halen. ik wacht tot 13u en dan ga ik misschien even aan de 12m hangen.
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
en nu weer 10m/s even kijken hoe constant hij is, anders ff blokkendamzor:)
|
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Met alle respect, ik ga niet, mij te onzeker Misschien morgen. Op scheef nu dikke bui boven zee en een (groene R5) aan het beulen in toch wel dikke golven: http://www.scheveningenlive.nl/beach1.html@ Olten: bewaar die X4 maar, is een klassieker die vast geld waard wordt over een tijdje
|
|
|
The O
|
50euro is een koopje. Ik zat ook al aan scheef te denken lekker dicht bij wordt wel hard werken zo te zien.
|
|
|
Lauw
Administrator
|
t ziet er niet spectaculair uit (hard werken).. Morgen is net zo kansloos als vandaag ben ik bang! Olten dan maar even naar scheef?
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Nu 3 kites zichtbaar op Rederij trip. Morgen ietsje pietsje meer wind Laurens, maar no way je old time favorit 7m2
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
...en nu (13:52 uur) ligt alles plat, wind weg. Arme Olten Het zonnetje is er wel, en lekkere golven
|
|
|
The O
|
nee gek de wind was goed. Zelfs een waroo 9m, hadden we toch onze 7m's me moeten nemen.
|
|
|
Lauw
Administrator
|
was behoorlijk bizar jah, wind trok ff aan, lekker gepowered de golven door, werd nog druk ook met z'n 6 op het water volgens mij!
|
|
|
Lauw
Administrator
|
ff behoorlijk offtopic, zit iemand hier op de TU/e en heeft toegang tot journal sites springerlink en IEEE?
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
nee gek de wind was goed. Zelfs een waroo 9m, hadden we toch onze 7m's me moeten nemen.
Check rond de klok van 14:00 uur vandaag: Zag de drie kites op de webcam op dat moment allemaal terug komen lopen en neerlaten, gelukkig dat hij is aangetrokken voor jullie Voorspellingen Woensdag 18 maart: N - NW 18-20kn luchttemp 9 graden, bewolkt in de ochtend een bui
laag water: 8:30 hoog water: 13:35 laag water: 21:30Morgen is hij NW, dus wel geschikt voor de Sluf 4e trap, maar wel flink hoog water na het middaguur. Nog gegadigden voor morgen? Zit ook sterk te denken aan Scheef ivm hoog water.
|
|
|
martijn
|
ik ben morgen 3e uit. helaas geen vervoer. veel plezier dan morgen! 10 dagen is te lang
|
|
|
martijn
|
btw, misschien pak ik de trein wel richting scheveningen
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Scheveningen is goed te doen met O.V. Alleen is de trein wel traag. En de windvoorspellingen voor scheveningen zijn ietsjes minder als da sluf. Misschien toch autostrand? Martijn, je hebt een pb
|
|
|
Spoon
|
ff behoorlijk offtopic, zit iemand hier op de TU/e en heeft toegang tot journal sites springerlink en IEEE?
ik kan wel op springerlink komen. ieee weet ik niet. die ken ik niet. ik zit op de hhs.
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Iemand vandaag Voor scheef wordt minder wind voorspelt als voor Sluf/AutoOpenbreekPlaya . Door de windrichting van N-NW is de Sluf niet fijn te doen. Oostvoorne dan maar? Dikke top ook omdat het vanmiddag lang hoogwater is. Wie o wie?
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Wordt Oostvoorne Ik heb al een gegadigde voor een carpoolactie. De jeugd ook van tegenwoordig
|
|
|
@rjen
Geen avatar
Logs: 0 | 2 uur
|
Wordt Oostvoorne Ik heb al een gegadigde voor een carpoolactie. De jeugd ook van tegenwoordig Moet nog 2 dagen werken en dan een week vrij! alleen word het wel erg koud en sneeuw dus misschien maar snowkiten?
|
|
|
The O
|
playa maar het is wel koud. hoe laat wil je gaan MB
Nog carpool plaats in je poedel bak
|
|
|