Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
wie straks waar?? moet hij alleen wat naar zw gaan, of zullen we naar rockanje gaan??
|
|
|
Dutchy
Logs: 0 | 9 uur
|
@spoon.....ik heb een Impact 2007 en zat ook ff te klooien qua tunen maar nu alles ok !
|
|
|
|
Lex
|
Heb alleen een 8je ter beaschikking vandaag, hoop dat het flink doorblaast! Anders me pa maar lesgeven haha! Thnx voor de reacties op de foto's trouwens en to straks schatjes!
|
|
|
ROBST3R
|
wordt het morgen opzekers goed? Want dan zal ik misschien ook maar vrij moeten nemen:D Heb een nieuwe leash;)
|
|
|
Lauw
Administrator
|
hmm ff wachten totdat hij doordraait want hij is nu nog maar 7,2ms:P
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
jooo...jullie hebben de mazzel om een preview te zien van de Egypte trip! TOP SECRET!
Je gaat daar aardig los!! Mooie foto,s Lex!
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
@ lex: Kicke foto's man en de board off al geland ? Verder werd de wind gisteren rond half 6 toch nog goed was wel weer ff lekker. Wie gaan er dinsdag allemaal? Ik zit er aan te denken om misschien dinsdag vrij te nemen om weer is lekker hoog te gaan . @ tarifagirl lekker he je eerste sprongen. Ben ook vrij, maar ik ga naar autostrand. ben er om een uur of 10:00 @Lex , je ziet er uit als een echte pro op die foto's. vet hoor! Misschien kom ik ook wel naar playa. @Ron, waar zit jij, weer op die zandbank? Yep.
|
|
|
Ron Rodeo
|
wie straks waar?? moet hij alleen wat naar zw gaan, of zullen we naar rockanje gaan?? de wind gaat straks naar ZW. ik ben op playa rond een uur of 1. ff 3 uur rammen dan weer naar huus en voorbereiden voor morgen.
|
|
|
Lex
|
Same 2 me Ron! Morgen ziet er ged uit! Mag ook wel...we hebben zo lang niet kunnen varen hahaha:D! Tot straks!
|
|
|
Lauw
Administrator
|
hmm zw dan gewoon slufter of monster en co, tot nu toe is hij nog steeds zuid... we wachten nog even af!
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
hey michiel waar blijft die bandit dos? Op zijn vroegst eind september pas :'( En vorig jaar zeiden ze ook al iets dergelijks, en heeft het nog maanden geduurt Ben je al weer in het land, na al die kite-bedreigende Portogese avonturen? donderdag as terug, eerst even onderduiken onder een berg werk schat ik... voor een kite vakantie blijf ik volgende keer tuus, zit nu in s pere pescador en hoop er nog 1 te boeken vandaag.
|
|
|
Le Ber
Logs: 0 | 3 uur
|
Heb morgen vrij, moet wel om 15:30 weer in 's-Hertogenbosch dus zal redelijk vroeg gaan. Hoe is het qua files op de A15 van de A2 naar de Maasvlakte 's ochtends ? Is de vakantie rust alweer voorbij ?
|
|
|
Alferink
|
Wat een pauperzooi zeg, weer ana het inkakken
|
|
|
Lauw
Administrator
|
jah ik zit ook maar in op morgen, ben nu gewoon weer werk aan het verzetten..die k.u.t. regen en net niet wind sla ik over, misschien eind van de middag nog wat..
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
donderdag as terug, eerst even onderduiken onder een berg werk schat ik... voor een kite vakantie blijf ik volgende keer tuus, zit nu in s pere pescador en hoop er nog 1 te boeken vandaag. Ik werk me ook al een slag in de rondte, kiten schiet er veel te veel bij in. Tot snel! @ Ron: gistermiddag laat naar autoplaya gegaan, waar ik Tarifagirl en Le@n tegenkwam. Om een uurtje of 4 was er geen zucht wind, niemand voer. Zag er slecht uit.... totdat de wind weer toenam, zoals Tarifagirl al zei op het strand dikke 25kn gemeten en helemaal los gegaan Per toeval ook synchroonspringen geprobeerd met Le@n, en dat werkt goed O ja, en strakblauwe hemel en super zonsondergang. Was 22:30 uur pas thuis en zit nu helemaal gebroken achter mijn buro bij een klant Wat een topdag! Voor morgen, ik kijk het nog ff aan als een van de weinigen zonder een 7m2. Gezien de ervaringen van de afgelopen weken zou het best wel weer 35-40kn kunnen worden, vooral aan het eind van de middag/avond. Woensdag ziet er ook top uit. Ook nog een ander forumlid ontmoet, Zwelg. Was echt een topdag!
|
|
|
Alferink
|
Ik hoop dat dat vandaag ook gaat gebeuren, toen was het het zelfde verhaal, een paar flinke buien landinwaards, toen klaarde het op op het strand, maar de regen viel nog verderop. Daardoor werd de wind 'tegen' gehouden en viel die weg. Toen de regen 'op' of weggetrokken was kwam de wind weer terug. Dus ik hoop dat dat nu ook gebeurt. Tot zover mijn analyse
|
|
|
Ron Rodeo
|
donderdag as terug, eerst even onderduiken onder een berg werk schat ik... voor een kite vakantie blijf ik volgende keer tuus, zit nu in s pere pescador en hoop er nog 1 te boeken vandaag. Ik werk me ook al een slag in de rondte, kiten schiet er veel te veel bij in. Tot snel! @ Ron: gistermiddag laat naar autoplaya gegaan, waar ik Tarifagirl en Le@n tegenkwam. Om een uurtje of 4 was er geen zucht wind, niemand voer. Zag er slecht uit.... totdat de wind weer toenam, zoals Tarifagirl al zei op het strand dikke 25kn gemeten en helemaal los gegaan Per toeval ook synchroonspringen geprobeerd met Le@n, en dat werkt goed O ja, en strakblauwe hemel en super zonsondergang. Was 22:30 uur pas thuis en zit nu helemaal gebroken achter mijn buro bij een klant Wat een topdag! Voor morgen, ik kijk het nog ff aan als een van de weinigen zonder een 7m2. Gezien de ervaringen van de afgelopen weken zou het best wel weer 35-40kn kunnen worden, vooral aan het eind van de middag/avond. Woensdag ziet er ook top uit. Ook nog een ander forumlid ontmoet, Zwelg. Was echt een topdag! fokkerdefok was ik nu ook maar gekomen, jij verwend nest!
|
|
|
|
Spoon
|
neej!!! niet 35-40 knopen morgen, dan weet ik niet of ik wel kan varen :S... Voor morgen, ik kijk het nog ff aan als een van de weinigen zonder een 7m2. Gezien de ervaringen van de afgelopen weken zou het best wel weer 35-40kn kunnen worden, vooral aan het eind van de middag/avond.
Woensdag ziet er ook top uit.
|
|
|
Lauw
Administrator
|
ron ben je al weg?? kan je anders hier ff een update posten:P
|
|
|
kitedwerg
|
He allemaal,
zal me even voorstellen,ik ben jefry en ben over het algemeen samen met sjoerd op het autostrand. ik vaar met een groene vegas. was er gisteren avond ook en wat een geluk met de wind was weer lekker knallen.
groeten en tot later.
|
|
|
|
ROBST3R
|
Welkom Kitedwerg
|
|
|