andy
Moderator
Logs: 0 | 33 uur
|
Komt er toevallig nog iemand langs station rotterdam centraal of dordrecht, die 2 mensen kan meenemen richting de playa morgen?
|
|
|
|
|
|
|
Snackyman
Logs: 0 | 6 uur
|
Komt er toevallig nog iemand langs station rotterdam centraal of dordrecht, die 2 mensen kan meenemen richting de playa morgen?
Hoelaat? Als niemand mij kan ophalen dan zou ik mijn vriendin weg brengen naar haar werk in dordt en daarna door rijden naar playa. Wordt dan wel vroeg op dordt 07:30 en dan rond 14:45 vertrekken op playa, moet haar namelijk ook weer ophalen.
|
|
|
Lex
|
Leon, van harte, ik kom binnenkort langs met de pijp en een flesje absint!
|
|
|
ROBST3R
|
morgen playa of slufter?
|
|
|
Mauro
|
Ik doe morgen Playa! Wilde rond 10 uur wegrijden.. dus ben er om 11 uur!
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
morgen playa of slufter?
Playa! ik in ieder geval en le@n Olten etc.... wordt gezellig druk.
|
|
|
|
|
|
|
|
andy
Moderator
Logs: 0 | 33 uur
|
Hoelaat? Als niemand mij kan ophalen dan zou ik mijn vriendin weg brengen naar haar werk in dordt en daarna door rijden naar playa. Wordt dan wel vroeg op dordt 07:30 en dan rond 14:45 vertrekken op playa, moet haar namelijk ook weer ophalen.
Gaat helaas niet lukken met het OV hier. Ik ga nog maar eens rondvragen dan
|
|
|
|
Snackyman
Logs: 0 | 6 uur
|
Kan iemand mij ergens ophalen? Wil best met OV ergens naar toe komen. Laat maar even weten hoe of wat.
PLEASE!!! :LIEF:
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Kan iemand mij ergens ophalen? Wil best met OV ergens naar toe komen. Laat maar even weten hoe of wat.
PLEASE!!! :LIEF:
Breng en haal je vriendin van haar dienst, en scoor zelf de auto
|
|
|
Erik Verhe1j
|
iemand morgen ochtend interesse voor de slufter:)?
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
iemand morgen ochtend interesse voor de slufter:)?
Erik kom lekker naar playa man! heb je gebak! ;-)
|
|
|
Mriek
|
Zucht... iedereen is lekker aan het surfen en gebak eten en ik zit hier een beetje het saaiste interview ooit uit te werken voor een klant die zogenaamd enorm haast heeft, maar vervolgens zelf niet op tijd komt met de spullen. Had ik net zo goed het water op gekund... Leuk dat freelancen! De rest in elk geval heel veel fun!!
|
|
|
Spoon
|
wat voor werk doe je dan Mriek?
|
|
|
Mriek
|
Ben bedrijfsjournalist en daarnaast een eigen business als freelance tekstschrijver aan het opbouwen. Zodat ik lekker eigen baas ben, m'n tijd zelf kan indelen en dus vaker kan surfen. Maar ja, de praktijk is soms anders...
|
|
|