|
thomasr
|
@ michiel: mn broertje heeft ook de 40D en hij vind hem toppie! als je info wilt als je hem gekocht hebt of je snapt iets niet kan ik het best even vragen aan hem hoor., kleine moeite! martijnroos.atpic.com,,, zijn foto's, vrijwel allemaal met 40d gemaakt. (kwaliteit en scherpte vd foto natuurlijk vooral van lens afhankelijk) maar je kan even kijken als je zin hebt, staan ook kite-foto;s op.. ik wil weer!!!
|
|
|
D.D
|
Hee mensen!! Is het kiten nu nog te doen? Varen jullie nu allemaal met caps, handschoenen, dikke surfpakken etc? Of is het nog mogelijk om nu nog zonder cap te varen? ! Dussssss is het nu nog uit te houden op het water?
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
neeeeee het is koud......alle attributen zijn helaas nu al nodig:(
|
|
|
D.D
|
Ahhh echt niks man:P Dan word het denk ik maar weer volgend seizoen kiten:P Zijn er misschien mensen die ook nog gaan snowkiten? En waar?
|
|
|
JO'Neill
|
Maarten jongen! Gewoon cap en handschoentjes vragen aan de kerstman Neopreen sokjes voor 15€ erbij en je kunt knallen!!
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
neeeeee het is koud......alle attributen zijn helaas nu al nodig:(
heb je aan de php attributen zitten kleuren? leuk hoor MAAR TREK DIE BELACHELIJKE DART FADER AVATOIR OFFLINE of is dat je nieuwe sponsort...
|
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Woensdag skip ik. ik zet mijn kaarten op donderdag (voor wat er van de wind over is gebeleven )
|
|
|
El Rudo
|
Woensdag 12h N 16kn. donderdag nergens meer te vinden als 14 kn. Dinsdag Rood Rise 2009 8 metertje binnen, dus kom maar op met die puist wind.
|
|
|
|
Lauw
Administrator
|
rudo, wat is er mis met mijn darth vathert avatar? vind hem zelf wel komisch:P Anyways woesndag en donderdag zijn kompleet ingeknald, baalt als een stekker:(
|
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
donderdag moet toch goed gaan komen.... lage druk komt steeds dichterbij dus op donderdag al toenemende wind. verwachting AWD
Windverwachting ZW 3-4, TOENEMEND 4-5, LATER RUIMEND NW
plaatje KNMI donderdag 12:00:
|
|
|
ton
Geen avatar
|
Denk dat ik donderdag ook maar weereens een poging ga maken, het is alweer te lang geleden en zo te zien wordt het niet zo achtelijk koud!!
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
@ michiel: mn broertje heeft ook de 40D en hij vind hem toppie! als je info wilt als je hem gekocht hebt of je snapt iets niet kan ik het best even vragen aan hem hoor., kleine moeite! martijnroos.atpic.com,,, zijn foto's, vrijwel allemaal met 40d gemaakt. (kwaliteit en scherpte vd foto natuurlijk vooral van lens afhankelijk) maar je kan even kijken als je zin hebt, staan ook kite-foto;s op.. ik wil weer!!! He Thomas, zojuist ff die foto's bekeken. Vet man! Met welke objectieven heeft hij die geschoten? Ik twijfel nog welk objectief erbij te nemen nl @ Mick: you've got mail. Ik zou niet voor die D90 gaan, lees de reviews maar. Ook top camera, maar die Canon is gewoon beter. Dat filmen is een leuke gimmick, maar niet echt heel goed bruikbaar. Zeker niet voor kiten. Die techniek staat nog in de kinderschoenen. Canon komt hier nu ook mee overigens (Niet in de D40 ) @ Allen, volgens mij wordt het weekend ook wel wat
|
|
|
El Rudo
|
heee wat een verwennerij ineens, toch nog kansen, ZW is natuurlijk klassiek op donderdag... en zaterdag zelfs mss mn 2009 8m Rise Venturi laten ontpoppen - het is nu nog een soort van rups, maar het wordt een prachtige vlinder - snik :'( ben ontroerd... :'(
|
|
|
Lauw
Administrator
|
ik wacht nog even af, kan nog wat worden maar kan ook niets worden. weerberichten de laatste tijd kloppen wat wind betreft nauwelijks meer...
|
|
|
martijn
|
laat het iig voor het weekend kloppen! Is nu al meer dan een maand geleden, dus ik moet echt nodig op het water staan!
|
|
|
Alferink
|
Ik ruik van het weekend iets, iets met iets warmer en iets wat wind.
|
|
|
El Rudo
|
Ik ruik van het weekend iets, iets met iets warmer en iets wat wind.
Welk een boeiend verslag van jouw aanstormende aanval van flatulentie! Echt reuze oninteressant, vertel daar nou eens wat minder over!
|
|
|
Alferink
|
Ik dacht dat je van mijn odeur genoot Rudo.
|
|
|
kitedwerg
|
He Michiel, Dan weet je wat je moet doen, je kite laten liggen op het strand en mooie plaatjes schieten.
|
|
|
El Rudo
|
Ik dacht dat je van mijn odeur genoot Rudo.
heee niet mn naam omdraaien knireflA
|
|
|