|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
He Michiel, Dan weet je wat je moet doen, je kite laten liggen op het strand en mooie plaatjes schieten. He, weer een teken van leven uit de achterhoek! Hebben jullie een winterstop? Idd. minder kiten en meer fotograferen.....uh.....tja.....Daar zit een dilemma
|
|
|
Spoon
|
maar dus hey.....
morgen wordt het hem dus niet meer? verdorie.. ik had net mn werkgroep zo gepland :S.... dat ik smiddags wel kon..
naja... dan maar huiswerk ofzo :S
|
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
vrijdag sluf dan maar, vandaag en morgen ziet er kansloos uit..
|
|
|
R.B.
|
Vrijdag @ sluf ben ik present. Ik heb wel wat frustratie weg te kiten.
|
|
|
Lauw
Administrator
|
vertel robin:P boardje wel al binnen, of ga je op je oude brunotti master plank surfen:P
|
|
|
R.B.
|
Nee het wordt gewoon die goede oude brunotti master boomstam. En me frustratie laat ik zo zeggen 2008 vrouwen voor mij pfffffffff
|
|
|
|
Lauw
Administrator
|
daar helpt maar 1 remedie tegen, gewoon ff lekker keihard beuken (op het water dan)
|
|
|
R.B.
|
Ron dan zeg ik tegen haar "hit me baby one more time"
|
|
|
Lex
|
He RB niks man....maar je hebt mij nog!
|
|
|
|
|
kitedwerg
|
@Michiel, Een winterstop kun je het niet noemen eerder noodzaak. 5 uur rijden voor een uur kiten zie ik niet zitten. Als het mee zit gaan we zondag een dagje op de playa. @ron kun je haar voor zondag ook boeken?
|
|
|
ItsMe.Erik
|
robin, ik zal deze dame vrijdag meenemen kun je tijdens de pauze even opwarmen in de duinen Sinds wanneer leen jij mij vriendin uit aan Robin???
|
|
|
martijn
|
haha, ik wil dr ook wel even "lenen" weekend ziet er chil uit dude's! sluf?
|
|
|
Rich@rd>>>238,2
|
robin, ik zal deze dame vrijdag meenemen kun je tijdens de pauze even opwarmen in de duinen mmmmm met haar wil ik ook wel de duinen in Kristiana Loken daar laat ik mijn kite spullen wel voor thuis
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
@Michiel,
@ron kun je haar voor zondag ook boeken?
nee,ik neem deze wel mee voor je.
|
|
|
|
Spoon
|
das toch die actrice? hoe heet ze ookalweer ow jah!! Juliette Lewis!! zo is ze tegenwoordig :D
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
@Michiel, Een winterstop kun je het niet noemen eerder noodzaak. 5 uur rijden voor een uur kiten zie ik niet zitten. Als het mee zit gaan we zondag een dagje op de playa. @ron kun je haar voor zondag ook boeken? Misschien tot zondag dan das toch die actrice? hoe heet ze ookalweer ow jah!! Juliette Lewis!! zo is ze tegenwoordig :D Die kan ook een aardig stukje muziek maken met haar band tegenwoordig
|
|
|
@LaurenS
|
En actief lid van de scientology kerk sekte,klein minpuntje
|
|
|
kitedwerg
|
He Ron,
Moeten we nog wat warms voor jou zoeken voor in de duinen.
|
|
|