timmuh
|
ik bennog niet uit over de sublieme kitelocatie vandaag. rockanje is naatje met hoog
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Gaan er nog mensen as vrijdag naar het autostrand? Schijnt een goede 23 knp te worden:)
Jij volgt dit topic niet echt heb ik in de gaten Presentielijst voor a.s. vrijdag: ( in opsporing verzocht/Peter R. de Vries stijl) Steef S. Ron R. (baald als een stekker dat hij niet kan vrijdag :'() Michiel B. Big O. Sebastian H. (H2H neemt wellicht de middag vrij ) ... Ziet u een van deze kornuiten, doe zelf niets, en schakel de eerste de beste BOA in met rubberen kaplaarzen en een veer op zijn hoed Wij danken u voor uw aandacht. @ MBDos Volgens mij volg jij het topic niet helemaal heb ik in de gaten... Je vraagt mij vragen via PB die ik al netjes heb aangevuld in je Presentielijst, zie hierboven. Volgende keer wel een beetje opletten hè dude!
|
|
|
Helix12
|
gaan er nog mensen naar de slufter straks?
|
|
|
timmuh
|
ik pak oostvoorne, slufter vind ik niet veel met hoog water, dus ik ga nu tog egt weg en dan maar hopen dat de regen dan weg is
|
|
|
Spoon
|
ik ga morgen ook...
30 knopen??
hmmm..
komt wel goed toch?
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
ik ga morgen ook...
30 knopen??
hmmm..
komt wel goed toch?
Vriend Spoon, haal er maar 5 tot 6kn af, en dat is ook ontzettend lekker hoor morgen Waar haal jij 30kn vandaan
|
|
|
|
Spoon
|
doe maar 8kn bij Gaan er nog mensen as vrijdag naar het autostrand? Schijnt een goede 23 knp te worden:)
van onze grOote vriend ik bedoel 23 plus 8 is 31 toch maar voor 25 knopen doe ik het helemaal morgen.. hoe laat is wie waar?
|
|
|
|
martijn
|
hopenlijk blijft er van het weekend ook nog een beetje wind over! wat zegt pro Rudo? . hopenlijk kan ik dan ook nog even een lekkere sessie mee pakken, voordat we onze korte broeken uit de kast kunnen halen en de wind weg is
|
|
|
Steef S
|
Morgen ben ik rond 12 uur op het autostrand:)
See ya
|
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
ik niet. :'( gasten . gooi er ff een big air-tje van een meter of 10 uit voor mij. roep dan op het hoogste punt: ron deze is voor jou!!!!!!!!! ik sluit mezelf op morgen. ik wil geen boom of vlag zien.
|
|
|
|
martijn
|
aaaaaaaah Ron, ik denk met je mee dude. zit nu heel de week al vanuit de klas naar scheve bomen te kijken
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
focking hell, *kijkt naar de AWD grafiek*, vandaar dat het full power met de 7m was..wheheh..ben nu gesloopt..
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
Ben niet lang geweest vandaag maar was wel weer lekker om even aan de 11m te hangen Zelfs lopen was te doen maar ik mis me 7m toch echt in deze condities. @Lauw het waren mijn pullies ben ze nu schoon aan het maken.
|
|
|
Lauw
Administrator
|
@olten, is het niet per 10kg een m^2 groter? Zo jah, dan was de 11 eigenlijk in verhouding de juiste maat;) Mooi dat je het probleem nu hebt opgelost, zit nog ff genieten van de adrenaline rush na al die loopjes:)
|
|
|
The O
|
Als dat zo was zouden een hoop mensen nooit kunnen kiten. 7m zou te gek geweest zijn . @olten, is het niet per 10kg een m^2 groter? Zo jah, dan was de 11 eigenlijk in verhouding de juiste maat;) Mooi dat je het probleem nu hebt opgelost, zit nog ff genieten van de adrenaline rush na al die loopjes:)
|
|
|
The O
|
@MB,ron,rudo, h2h jammer dat jullie niet konden want dit was gewoon super wind. wel vlagerig. Deze week begint een beetje op vorig jaar winter te lijken.
Morgen 10u sluf of zo? 14u gaat de wind afnemen
|
|
|
The O
|
Ben wel tevreden met waroo maar eens gaan kijken wat het voor komend zomer voor kite wordt. Waroo, feul, rpm, torch en zelfs klein kans dat het een bandit wordt.
|
|
|
hans
|
ik ben er morgen om een uur of 1 op playa
|
|
|
Lauw
Administrator
|
Olten, om 10u kan je beter sluf pakken dan playa, me likes!
|
|
|
|