|
Lucasss
|
Ik ben ook van plan om te gaan, weet alleen niet waarheen
|
|
|
R.B.
|
uhhummmmmmmmm 3,6m/s Kweet nie hoor maar denk als je vraagt waar gaan we heen dat je dan een terrasje bedoelt hahaha
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
De windsnelheid 10m. op 24 april 2009, 11:40 uur is 7.3 m/s De windstoot op 24 april 2009, 11:40 uur is 10.9 m/s
pompiedom...
|
|
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
en volgens mij is de windrichting zo dat je heel de poel voor de dammen kan uitvaren
|
|
|
d@ni
|
Hier in schiedam zwaaien de bomen ook aardig heen en weer. Ik had er alleen niet op gerekend, en heb alleen m'n boardje bij me om te gaan wakeboarden. Had ik nu maar m'n kite bij. Verkeerde inschatting dus.
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Check nu 9,3 m/s Ik zag de struiken al zwiepen in mijn tuin, ik dacht dat kan toch niet.... En ik ben aan het wek nu
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Slufter misschien net @ D@ni: waarom post je niet dat je gaat wakeboarden? Remi!
|
|
|
JO'Neill
|
waar gaat iedereen heen
|
|
|
Robert H.
Logs: 0 | 2 uur
|
ik ben vanaf half vier vrij,.. denk dat ik naar het Oostvoornse meer ga, als er nog wind is!
|
|
|
JO'Neill
|
niemand rockanje?
|
|
|
|
JO'Neill
|
Dan gaan we mss ook naar sluf...als we gaan....nog niet zeker...
|
|
|
|
JO'Neill
|
Damn...ik kan toch niet meer :S Mau gaat mss nog wel..zal dan rond 3 uur half 4 daar zijn...
|
|
|
JO'Neill
|
Wind dropt weer btw...
|
|
|
d@ni
|
@ Martijn : Ik vond Rockanje echt een top spot. Je moet er alleen wel met laag gaan varen, met hoog heb je paaltjes die net boven het water uitsteken. Het is minder ver lopen als palenplaya, je hebt meer toeschouwers en 2 leuke strandtenten voor event. versnaperingen. Ik kan zaterdag alleen als het niet zonnig wordt, anders ga ik achter een speedboot hangen, ook leuk. PS : Morgenmiddag ben ik op de Woollyfire. Slufter misschien net @ D@ni: waarom post je niet dat je gaat wakeboarden? Remi! @ michiel : Ik had het gisteravond al vermeld. (zie bovenstaand) Anders kom je toch vanavond?
|
|
|
@rjen
Geen avatar
Logs: 0 | 2 uur
|
Wind dropt inderdaad.........ik pas denk ik..............zeker met de verwachte drukte op de weg zie ik het niet zitten om voor janlul te gaan rijden.
Ook alleen de windmeter op Hoek geeft goede wind, Europlatform zegt dit:
De windsnelheid 10m. op 24 april 2009, 13:10 uur is 4.9 m/s De windstoot op 24 april 2009, 13:10 uur is 7.1 m/s
Volgens mij is de windmeter op Hoek flink van slag?
|
|
|
Mauro
|
Mannen.. ik zit echt zwaar hard te twijfelen. Slufter is voor mij meer dan een uur rijden vanuit TIlburg. Iemand een idee of t vanavond lekker door blijf waaien?
|
|
|
Mauro
|
Wind dropt inderdaad.........ik pas denk ik..............zeker met de verwachte drukte op de weg zie ik het niet zitten om voor janlul te gaan rijden.
Ook alleen de windmeter op Hoek geeft goede wind, Europlatform zegt dit:
De windsnelheid 10m. op 24 april 2009, 13:10 uur is 4.9 m/s De windstoot op 24 april 2009, 13:10 uur is 7.1 m/s
Volgens mij is de windmeter op Hoek flink van slag?
Europlatform ligt toch ook verder op zee.. En wind komt van boven land. Op IJmuiden staat ook 7 tot 11
|
|
|
|