|
martijn
|
Veel plezier dude! hopenlijk waait het:D
|
|
|
D@VE
|
goeie reis d@ni!!! Kroatie?? Que paso con CAI ??
|
|
|
|
Marie-Louise
Geen avatar
|
Hallo Rotterdammers en eo's, Ik kom uit Rotterdam-Charlois en ben een beginnend Kitesurfer, heb 3 dagen les gehad en net een set gekocht (9m) en ben in bezit van een auto (bedrijfswagen dus 1 extra plaats en heel veel ruimte voor spul). ik kan meestal door de weeks (meestal op woensdag) en in het weekend, zou me graag willen aansluiten bij een paar kiters met meer verstand van zaken. Wil v/a 15 juni uren maken om veel te leren. groetjes, Marie-Louise
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
hey Marie, welkom! Je zal wel naar Oostvoorne gaan, meld maar als je gaat en als je vragen hebt stel gerust. Succes met je nieuwe verslaving. En leuk voor Mriek, weer een collega erbij!
|
|
|
El Banditos
|
Hee welkom hier en in de kitewereld en tot op oostvoorne
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Welkom ML Gaat hem niet worden vandaag, ik steven af op minstens zeven dagen niet aan den vliegert
|
|
|
|
|
Eem
|
Ik snap er niks van, als ik naar buiten kijk lijkt het echt wel te waaien! Maar geen enkele site geeft meer dan 10 knopen af.. Dus dan maar leren..
|
|
|
Spoon
|
windfinder geeft 14 knopen op hvh...
maar jah hij geeft ook 5 knopen als minimum aan :S
|
|
|
|
Nicolas
|
en vrouwen, want die zijn er meer en meer tegenwoordig!!! yiihaaa
|
|
|
Ondabeach
|
tja oost tot zuidoost.. gaumnieworden
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Volgende week om deze tijd zit ik met mijn maatje in het vliegtuig voor een weekje Rhodos!!
Veel plezier daar @rjen! En ik wil wel een verslag hoe het daar was Ik hoop op dinsdagochtend wat woei.... De rest van de week houden ze rekening met het feit dat ik niet kan vanwege werk zie ik Eerste mogelijkheid dan is het weekend. Wel komt ZW dan terug.....maar dat is een voorspelling, dus afwachten maar....
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
nu ja reeds... even kijken hoe Sich daß entwickuliert... En de KNMI doet er nog een schepske bovenop: Heerlijk Hi Ha Hondenweer weer!
|
|
|
El Banditos
|
kijk dat zijn de mooiere plaatjes
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Wordt helemaal niets morgen ben ik bang, en nu geven ze voor vrijdag misschien wat wind. Maarja, het weer verandert veel de laatste dagen. Hopelijk is het weekend weer wat. Maar ff een paar dagen niet kijken, beter voor het humeur
|
|
|
drifter
|
kijk uit wat je roept bandiet. Ik weet niet waar ze vandaan komen, maar er staan er 25 bij watersportweer
|
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
HMmm..ik lees ook wel dingen over buien en onweer....dus ff aanzien..ik kan toch pas na werk...maar toch...morgenochtend nog ff kijken dan maar...
|
|
|