RonaldFX
Geen avatar
Logs: 0 | 335 uur
|
Misschien morgenmiddag op playa kijken. Ligt eraan of er morgen een briesje staat en ik een beetje op tijd klaar ben met werken.
|
|
|
KiterHans
|
Tis allebei net zo ver lopen. Hey Markus ga morgen ook maar weer eens een poging wagen (zm)... bij eerste opgang het water op hoef je niet te lopen.....Waar ga jij heen? rock/playa?
|
|
|
|
KiterHans
|
@Kiterhans: dan bedoel je toch gewoon bij die lus bij de camping ofnie?
@Ja die JB....
|
|
|
|
sanderw
Gast
|
denk morgen as tussen 10:00 en 14:00 een mager windje ZW
windhoos??? 2e sessie in 2012??? vertel?? markus waar ga je heen? liefst ga ik naar rock maar is dan pal aanlanding
|
|
|
markus
Logs: 0 | 855 uur
|
@hans en sander. ik ben op rock morgen. 9:30 kite aan het oppompen. aanlandig is lekker!! lekker voor de golf varen.
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
morgen middag gaat de wind aan.
In de loop van de middag draait de wind geleidelijk naar een noordwestelijke richting en neemt aan de kust toe naar krachtig, 6 Bft. (Bron: KNMI)
dussss.....
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
mocht het morgen (zondag) woeien, kan ik een met iemand meerijden vanuit Dordt?
|
|
|
|
Snackyman
Logs: 0 | 6 uur
|
Ik weet nog niet wat ik zondag ga doen. Aan de ene kant wil ik heel graag het water op maar aan de andere kant vind ik het maar niets als het regent.
Eagle Jan wel stoer dat jouw liefje ook gaat kiten. Ik probeer die van mij ook steeds over te halen. Ze heeft al 2 lessen bij Ed gehad maar ik heb niet het gevoel dat ze zoutwater door haar aderen heeft lopen
die van mij is golfsurfster... toen ze mij moeiteloos golf na golf zag rippen en shredden ... en dat zonder te peddelen. dacht ze dat wil ik ook! heb haar al zelf gelest... volgend weekend misschien met haar het water op.. @ Yoram, thanks for your advice! Idd had de mediamarkt al gezien Wil je anders mijn apparatuur testen heb nog wat L lensen van Canon en een 7D body tot je beschikking.
|
|
|
sanderw
Gast
|
@hans en sander. ik ben op rock morgen. 9:30 kite aan het oppompen. aanlandig is lekker!! lekker voor de golf varen.
surf abc en nauticlink gaven op tussen 10:00 en 13:00, wg en nauticlink geven beide nu beide alleen om 14:00 uur ff een zugie op.......... ik ga voor tussen tien en 13:00 op rock! daarna geloof ik er niet meer in.
|
|
|
Snackyman
|
I @hans en sander. ik ben op rock morgen. 9:30 kite aan het oppompen. aanlandig is lekker!! lekker voor de golf varen.
Ik kom morgen ook naar Rock. Ga wel naar de tweede slag ipv eerste slag
|
|
|
|
bezemsteel12
Logs: 0 | 69 uur
|
mocht het morgen (zondag) woeien, kan ik een met iemand meerijden vanuit Dordt?
bij wrsch niet, al kan het wel sms ik je wel even!
|
|
|
|
|
Snackyman
|
Het is echt drama. Ga mijn nest in en waarschijnlijk draai ik morgen nog een keer om. 14 knopen is peanuts.
|
|
|
|
Spoon
|
Hmm. Niet leuk. Ik zit al bijna de hele week te azen op zondag. : \ Maar ja. Dat is natuurlijk altijd een nadeel bij sporten waarbij je het weer nodig hebt. Mijn laatste sessie is in augustus geweest. :S. Maar ja. Misschien onverwacht toch nog een paar rakjes. We houden hoop
|
|
|
Windhoos
Logs: 0 | 701 uur
|
windhoos??? 2e sessie in 2012???
Die sessie op de dam met pot bier en snert was de eerste van t jaar Warm! Weet je die nog te herinneren? Heb er ook een hard hoofd in voor morgen jongens. Maar goed, nog 1 biertje en dan naar m'n nest. Zien we morgen wel weer.
|
|
|
sanderw
Gast
|
windhoos??? 2e sessie in 2012???
Die sessie op de dam met pot bier en snert was de eerste van t jaar Warm! Weet je die nog te herinneren? Heb er ook een hard hoofd in voor morgen jongens. Maar goed, nog 1 biertje en dan naar m'n nest. Zien we morgen wel weer. ...oh ja! dacht dat t 2011 was... als gezegd, tussen 10:00 en 13:00 uur komt de woei!!! op naar rock. [edit] berichten samengevoegd + quote-fix
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Goedemorgen, voorspellingen zijn weer beter voor vandaag!!! Zonnetje helaas weer de grote afwezige, en wind gaat draaien van ZW naar NW over de dag. Zo'n beetje met het getij mee. Wel hard genoeg voor een 9m zo lijkt het, en daar wil ik best m'n nest eens voor uitkomen
|
|
|
Dutchy112
Logs: 0 | 1669 uur
|
Goedemorgen, voorspellingen zijn weer beter voor vandaag!!! Zonnetje helaas weer de grote afwezige, en wind gaat draaien van ZW naar NW over de dag. Zo'n beetje met het getij mee. Wel hard genoeg voor een 9m zo lijkt het, en daar wil ik best m'n nest eens voor uitkomen Ziet er zeker goed uit... Hopen dat het ook zo blijft... of nog verder aantrekt...
|
|
|