Condoom middelste strut Airblast 8,4 uit 2001

Tukker

Juni 12, 2007, 12:37:35
edit2Rapporteer  
Wie o wie heeft er voor mij (te koop) een condoom voor de middelste strut van een Airblast 8,4 (5-strutter) uit 2001!

Nieuw of gebruikt, maakt niet uit!

Mail naar: tukkerik@hotmail.com

Thankxs!
emieck

Antwoord #1 Juni 12, 2007, 13:34:02
edit2Rapporteer  
is durex goed?
kitertjuh

Antwoord #2 Juni 12, 2007, 14:44:20
edit2Rapporteer  
pff is denk niet snel aan te komen.
misschien heeft wipika ze nog liggen?
Ponk

Geen avatar

Antwoord #3 Juni 12, 2007, 15:18:25
edit2Rapporteer  
Ha Tukker

het hoeft niet speciaal precies dezelfde te zijn. Omvang moet wel enigszins kloppen en het tuitje moet op de goede plek zitten, maar hij mag best te lang zijn. Niet te kort, want dan blaas je m op.

kiterepair (Den haag)  heeft een bak met gebruikte struts, maar dan moet je wel gaan passen.
 En vorig jaar hadden ze bij de importeur nog struts liggen. Moet alleen via de winkel bestellen, net lullig natuurlijk.

Ik heb ze vorig nog bij Zwemer of Roha besteld. Zit in Kamperland. Is een eind uit de buurt. Maar ging allemaal via de telefoon. Die bestelde bij de distributeur en stuurde ze dan naar mij op. Rekening zat er bij. Terwijl ik zo'n beetje naast de importeur woon............... Had ze binnen een paar dagen in huis.  Vond het top. Voor de grootse betaalde ik toen met alles erop en eraan 15 euro ofzo. de kleinere waren een 10 tje ThumpsUp.

Weet natuurlijk niet of ze dat nog doen. en of ze er nog zijn. Ik heb er ook al een paar neppers in zitten.

En kijk voor de zekerheid je hoes waar de strut in gaat na. Want bij mij bleef een piepklein schelpje daarin hangen.
heeft mij heel veel ellende gekost. (grinnik_kitesmiley) Heb dat ding echt uitgeborsteld.

grt Ponk
kuik

Geen avatar

Antwoord #4 Juni 12, 2007, 16:26:09
edit2Rapporteer  
ik heb nog ergens een delaminerende AB 8.4 liggen. Moet ik even zoeken. Je mag zo alle struts hebben voor een zacht prijsje. Bel me even op 06 16 338624. Ik vertrek zaterdag voor 2 weken naar bonaire ;-))))))))) duzzz moet je wel ff deze week bellen. Woon in Amsterdam.

groet,reinoud
Tukker

Antwoord #5 Juni 13, 2007, 12:51:43
edit2Rapporteer  
Dank allemaal voor de tips en offers........ben inmiddels voorzien....en voor 25euri totaal kreeg ik de kite erbij! Top!
@kuik(Reinoud) veel plezier in Bonaire! Lekker hoor!
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.