|
Jer
|
niet iedereen heeft zo veel geld om naar egypte te gaan (cry_kitesmiley)
|
|
|
VincentC
|
Kost niets int najaar
|
|
|
big_ben_lair
|
tja, 500 euro voor brouwersdam 2 weekjes of 500 euro voor elgouna 2 weekjes..........
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
8 dagen met eten en drinken tot dat je er bij neer valt voor 280 euro Dat is nog koedkoper dan met de caravan
|
|
|
VincentC
|
8 dagen met eten en drinken tot dat je er bij neer valt voor 280 euro Dat is nog koedkoper dan met de caravan Zo goedkoop?! Waar!?!?!
|
|
|
|
Molliebollie
|
Ik ben ook nog aan het kijken om naar El Gouna te gaan. Kan voor rond de 390 euro voor 8 daagjes.
|
|
|
|
Maarten112
|
Ik ga 3 juli naar el gouna naar het Panorama hotel, 300 euro all inclusive! Ik zal wel ff hier laten weten hoe dat hotel was!
|
|
|
Molliebollie
|
Ik ga 3 juli naar el gouna naar het Panorama hotel, 300 euro all inclusive! Ik zal wel ff hier laten weten hoe dat hotel was!
waar ligt dat hotel t.o.v. de kitespots ?
|
|
|
|
Emma
|
Ik heb mijn vakantie naar egypte geboekt op www.vakantiestunt.nl Dezelfde egypte vakantie als waar mini-me het over heeft. Toen ik boekte was het nog wel 380 euro. Je moet gewoon even kijken, en dan welke week het goedkoopst is, dat verschilt namelijk enorm! Maar all-inclusive vakanties naar egypte zijn op die low-budget sites zijn echt goedkoper dan hetzelfde in nederland!
|
|
|
|
kitestertje
|
egypte is zowieso supergoedkooP!
|
|
|
|
NIELZZZZ
|
mangroovy beach el gouna egypte en dan vanaf de haven de 1e spot want daar is het koraal en stenen weggehaald
|
|
|
emieck
|
ik ga overmorgen naar el gouna:D
|
|
|
acd
Geen avatar
|
anders ga je lekker 5 maanden naar curacao ook wel leuk of 8 maanden naar kaapstad tsja je moet toch wat doen om je kitekunsten een beetje op te krikken
|
|
|
mbetz
|
Eind Augustus, begin September is POrto Pollo op Sardinie mooi. De wind is dan weer terug, 4-5BFT ieder dag, warm water en goede italiaanse sfeer (eten, etc.) Als je wilt kamperen is er een camping aan het water. Kitespot is vlak water, wind sideshore tot sideonshore meestal van links, chop net als het Ijsselmeer. Check it out: http://www.nuragica.it/camping.isoladeigabbiani/http://www.portopollo.it/Met de auto naar Genua of Livorno, dan met de boot over, of je vliegt naar Olbia en huurt een auto. Op Sardinie heb je wel een auto nodig. Het is mooier dan Egypte en in vergelijking tot Egypte vind ik het ook veel gezelliger... Ik ben er zelf met de familie de laatste week Augustus, 1e week September Ciao
|
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Dat is zonder heen en terug reis en ook zonder eten en drinken..
|
|
|
mbetz
|
Ja naar Porto Pollo is het beste om met de auto te gaan! Dus Kitetravel biedt appartementen aan direkt bij het strand van PortoPollo. Het Kitestrand is dan ongeveen 500m lopen. Kiten is toegestaan in de linkere baai van Porto Pollo, de kleinere baai rechts is alleen voor surfers.
|
|
|
Frank77
|
Is er eind juli wind in porto pollo of kan ik beter ergens anders heen gaan???
vorig jaar in die periode in oost sardinie geweest en stond redelijke wind goede 4 bft maar geen idee wat regulier is en of het voldoende was voor kitesurfen (was aan het zeilen). af en toe een enkele verdwaalde kitesurfer tegengekomen.
|
|
|