Ik denk dat je ( gezien het feit eerst water, zwembadje/veel lucht , matten) met een beetje mislukte backloop een hardere klapper maakt. Je moet het natuurlijk wel ff durven. Maar ja Kitesurfen is dan toch ook zo'n 70% lef hebben en 30 % techniek ( ofzo )
« Laatste verandering: September 02, 2007, 03:59:59 door Idefixe »
Ik denk dat je ( gezien het feit eerst water, zwembadje/veel lucht , matten) met een beetje mislukte backloop een hardere klapper maakt. Je moet het natuurlijk wel ff durven. Maar ja Kitesurfen is dan toch ook zo'n 70% lef hebben en 30 % techniek ( ofzo )
30% techniek? Ik probeer van alles maar niet veel lukt! het is echt eerder 70% techniek en 30% lef...
ik zou zeggen...laat maar komen die amateur video's e_surf!
eeeehhh.............mijn zwembad is lek en...eh ik heb geen trap van 10,70m. en....ehh...camera is kapot een ander keertje doe ik het wel...... denk ik..
ik zou zeggen...laat maar komen die amateur video's e_surf!
eeeehhh.............mijn zwembad is lek en...eh ik heb geen trap van 10,70m. en....ehh...camera is kapot een ander keertje doe ik het wel...... denk ik.. [/quote
Blufffffffffffffffffff Beetje jammer, ED.. off topic (TOP feest vrijdag)THX.
Volgensmij krijgt hij vaker dat soort klapjes... Nja ik denk dat als je als kiter valt harder valt, je bereid je er niet op voor en sommige gaan hoger als 10,70 meter