Morres
|
Vind ik zo mooi he, natuur in NL wordt aangelegd Beter investeren ze in gespreide bouw ipv hier vol-bouwen, en 4km verderop tig hectare 'natuur' Of je verhuist geen veel activiteiten buiten de randstad.... NL kan wel weer eens een goed prestige/oppepper project gebruiken a-la zeekering en afsluitdijk...
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
De telegraaf vind alvast dat het voor kiters is! Verder wel een nikskrant maar toch bedankt
|
|
|
Ondabeach
|
Ze gaan ook alvast de hennepteelt aanpakken ?????
|
|
|
Geen
|
haha, volgens mij zit er bij de telegraaf gewoon iemand die zwaar kiteverslaafd is en bij een noordzeepolder alleen maar denkt aan meer strand, en mischien kan er ook nog wel een flexe laguna vanaf
|
|
|
kitewouter
|
dat betekent in het begin super vlak water tussen polder en land.. en na de bebouwing is het weer langer rijden om van de vlagerige wind af te komen..! waarom bouwen ze groningen/drenthe/friesland niet eerst vol?
|
|
|
chico
|
Joop Atsma van het CDA. Laat me niet lachen. Die wil een eiland vol met varkensflats. Als zo'n eiland er komt.
Het is gewoon een hoax. Kost te veel en kijk eens naar Maasvlakte II. Duurt ook een eeuwigheid en al die Megaprojecten zijn budgetoverschreidend. Als Joop wat wil dan moet hij de BTW op kites afschaffen
|
|
|
Morres
|
dat betekent in het begin super vlak water tussen polder en land.. en na de bebouwing is het weer langer rijden om van de vlagerige wind af te komen..! waarom bouwen ze groningen/drenthe/friesland niet eerst vol?
dankje de koekoek, ik kan hier in frielsand nog relaxed kiten zonder 'gezellig' met zn 300-en op het water te staan...
|
|
|
chico
|
dankje de koekoek, ik kan hier in frielsand nog relaxed kiten zonder 'gezellig' met zn 300-en op het water te staan... Niet gaan klagen daar in het hoge Noorden. Volgens mij hebben jullie (statistieken) daar nog altijd meer wind dan wij aan de zuid hollandse kust. Trouwens als jij ook meer kiters op je kite spot krijgt dan komt er misschien ook een papatkeet.
|
|
|
Morres
|
patatkeet bedoel je? Hoeft niet, die is vlakbij, beste friet en frikandellen speciaal van friesland Bovendien ligt de aldi direct achter de dijk
|
|
|
Iman
Geen avatar
|
patatkeet bedoel je? Hoeft niet, die is vlakbij, beste friet en frikandellen speciaal van friesland Bovendien ligt de aldi direct achter de dijk aaah harlingen dus? Dit weekend ook weer in het hogenoorden, even kijken waar ik ga kiten, want de voorspelling jummie!
|
|
|
Morres
|
patatkeet bedoel je? Hoeft niet, die is vlakbij, beste friet en frikandellen speciaal van friesland Bovendien ligt de aldi direct achter de dijk aaah harlingen dus? Dit weekend ook weer in het hogenoorden, even kijken waar ik ga kiten, want de voorspelling jummie! jup, sssst Ik ben dit weekend ook aan het varen, en andere locals ook
|
|
|
chico
|
Ahahaaa, Harlingen. Ik ga er dus ff heen. Kijken of ik daar zaterdag de boel onveilig kan maken. ;-)
|
|
|
Morres
|
prepare to be blubbered Niet best, admin die way-offtopic gaat :| edit: het was net ook op editie NL enz
|
|
|
kitewouter
|
@ Morres, ik woon zelf in Groningen en kite ook altijd in friesland, maar daar bedoel ik niet mee dat het drukker wordt, maar dat er ruimte is! Serieus antwoorden zit er idd voor de moderators ook niet meer bij op kitehigh.. het enige wat hier gezegd wordt is: fuck iedereen, als wij maar kunnen kiten.. en zo werkt het helaas niet..
no offense ofzo.. kite zelf ook het liefst altijd en overal.. maar we moeten ons aanpassen aan de samenleving waar we ons in bevinden.. nederland.. :blegh:
|
|
|
Silver Surfer
|
Gaat allemaal toch niet door. Noordzeekust is ook Natura 2000 Of zouden er als er veel geld bij gemoeid is ineens andere regels gehanteerd worden?
|
|
|
Marsie
|
Zo zo,een polder,mag dat dan wel van Natura 2000 Of leeft er misschien een onbekend bacterietje wat met uitsterven is bedreigd ? Marcel.
|
|
|
Marsie
|
Gaat allemaal toch niet door. Noordzeekust is ook Natura 2000 Of zouden er als er veel geld bij gemoeid is ineens andere regels gehanteerd worden? Zelfde gedachte je was mij net voor hahaha.
|
|
|
Silver Surfer
|
Ho maar, ik hoor net op het nieuws dat het wel een nieuw natuurgebied zal worden.
|
|
|
Silver Surfer
|
Raadsel voor onze regering: Hoe wordt een Groene bruin. Een diepgaande vraag, waar je even niet voor gaat zitten
|
|
|
Marsie
|
Dus zeg maar daaaaaaag weer een stuk kust weg !!!
Komt een nieuwe voor terug maar dat wordt natuurlijk beschermd snap je.
|
|
|
Silver Surfer
|
Maar zonder gekheid, het is logisch eerst te zeggen dat het natuurgebied wordt. Zo krijg je de meest lastige partij (de Groene Gestapo) mee. Vervolgens bouw je het en geef je aan dat het qua kosten niet uitkan, miljarden over het budget heen etc. En dus ga je er dure huizen, hotels op bouwen. Of Schiphol gaat er heen. Jaja, in Den Haag weten ze wel hoe ze de groene gestapo moeten aanpakken
|
|
|
big_ben_lair
|
hebben we niet zo'n grote polder liggen? paar gemaaltjes erop en de boel is droog..... kan de zuiderzee lijn mooi doorheen liggen!
|
|
|
xxedguyxx
|
Lol,, dus waarop moeten we nou gaan stemmen willen we die mooie kite-LAGUNA te kunnen bemachtigen...?
Nederland wordt Dubai 2 met een tintje Hawaii (rif in scheveningen- 3m hoge golven vandaag)......
|
|
|
|