piede
|
haha, wederom is DE perfecte kite uitgevonden!!
|
|
|
Geronimo79
|
Ben dr ook wel erg benieuwd na, heb em nu een paar keer zien vliegen, en hij lijkt idd anders op een één of andere manier.
en piede... idd... DE perfecte kite.... word wel vaak gezegd..
|
|
|
Gertjan
|
haha, wederom is DE perfecte kite uitgevonden!!
Piede heeft werderom weer een mooie opmerking. Waarom wordt er eigenlijk nog meer gemaakt dan de Waroo?
|
|
|
|
Bram Wilbrink
|
Het is voor mij nogsteeds de beste rommel, goedkope shit voor beginners. Ook gevaarlijk toch dat gevoel dat je alles onder controle hebt, ik ken mijn grenzen al niet. En als ik in 2009 voor 40 euri een best van 2007 in goede staat kan krijgen, zou ik het mogelijk overwegen maarjaa das denk ik dromen... Hou me op de hoogte jongens !! Veeeel plezier en geniet overal van !! groeten bramme
|
|
|
|
Het is voor mij nogsteeds de beste rommel, goedkope shit voor beginners. Ook gevaarlijk toch dat gevoel dat je alles onder controle hebt, ik ken mijn grensen al niet. En ik in 2009 voor 40 euri een best van 2007 in goede staat kan krijgen, zou ik het mogelijk overwegen maarjaa das denk ik dromen... Hou me op de hoogte jongens !! Veeeel plezier en geniet overal van !! groeten bramme bedankt voor de opbouwende kritiek bramme en suc6 met het soeken naar je grensen... met nesj ben je tenminste hardecor. on topic: ben echt benieuwd hoor hoe die is. al die verhalen van de beste kite ooit neem ik ook altijd maar met een korreltje sout. vondt de 2007 wel zuper op het stallen na dan maar stabiel was ie wel...
|
|
|
Geronimo79
|
posty 2007 stallen??? nog niets van gemerkt eerlijk gezegd.. neem zelf ook dat beste kite ooit maar met een korreltje zout, maar toch word je er nieuwschieriger van. Ik ben vooral benieuwd geworden omdat iemand als een Bas Koole, die toch wel errug goed is, niet zomaar een waroo kiest. Ehh brambix heheh.. zouw dat met die grenzen veranderen als je niet stickies aan het roken was bij het kiten?
|
|
|
|
posty 2007 stallen??? nog niets van gemerkt eerlijk gezegd..
met uithaken bedoel ik...moet em wel flink depowered afstellen maar dan moet het dus wel waaien anders kom ik niet vooruut.
|
|
|
Bram Wilbrink
|
Denk dus idd dat het dan errug anders is maar ben gelijk ook wel beetje bang dat t dan uit de hand loopt... beetje ''schijn'' rust inroken nie gek denk ik .. lekker chilll weettje. Alleen zooo zonde wat adrenaline gaat overal overheen... dan heb je weer overzicht enzooo bah KITEN IS ZOOOOO GODDELIJK LEKKERRRRR
|
|
|
Geronimo79
|
heheheh.. dacht ik al. Ach.. moet eerlijk zeggen dat die remming bij mij er af en toe wel af mag. als ik ricardo zo zag klooien... werkt dat goed. Van jou wist ik et wel maar heb je volgens mij nog niet zien dobberen.
en helemaal mee eens "divine!!!"
Okay.. unhooked.. jah zo ver ben ik dus nog niet.. heb vorige week even met 10 knopen unhooked gestaan... ik snap niet dat je dat op welke manier dan ook maar trekt..
|
|
|
keessie
|
posty 2007 stallen??? nog niets van gemerkt eerlijk gezegd..
Stallen is wanneer de kite met heel weinig druk op hetzelfde punt in het windvenster blijft staan. Dat deed jou 2007 Waroo wel degelijk op die bewuste zaterdag;-) gr Kees
|
|
|
Idefixe
|
Ik ben vooral benieuwd geworden omdat iemand als een Bas Koole, die toch wel errug goed is, niet zomaar een waroo kiest. Misschien zou Bas nog wel met een C shape willen varen , maar ja die maken ze niet meer en dan moet tie toch WAT kiezen hè. Je ziet bij de merken die nog een C-shape maken de meeste teamriders nog steeds met een C-Shape op het water.
|
|
|
TtHoM@s
|
Misschien zou Bas nog wel met een C shape willen varen , maar ja die maken ze niet meer en dan moet tie toch WAT kiezen hè. Je ziet bij de merken die nog een C-shape maken de meeste teamriders nog steeds met een C-Shape op het water. de nieuwe yarga komt begin volgend jaar en nu de nieuwe waroo er is moet die die toch gaan promoten enz of miss het is het wel gewoon de beste kite ooit wel gek dat iedereen dat gelooft want de bularoo en de yarga zie je nouwlijks
|
|
|
Idefixe
|
Dan durf ik er wel wat om te verwedden dat Bas met die nieuwe Yarga gaat varen dan.....
|
|
|
Jaimeson!
|
Ben in ieder geval wel benieuwd! Als je ziet wat een verbetering de 2007 op de 2006 was dan kan je alleen maar hopen dat de 2008 nog beter is. Heb in ieder geval een bestelling lopen
|
|
|
chico
|
"maar het is niet vervelend omdat je precies voelt waar hij is". Saai, het moet wel spannend blijven ;-)
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Dan durf ik er wel wat om te verwedden dat Bas met die nieuwe Yarga gaat varen dan.....
Wat dacht je van de nieuwe Nemissis HP ,gaat Bas daar niet mee varen..
|
|
|
Idefixe
|
Wat dacht je van de nieuwe Nemissis HP ,gaat Bas daar niet mee varen.. Dan had er nu al mee gevaren lijkt mij. Maar is allemaal een beetje "koffiedik" kijken dan hè
|
|
|
TtHoM@s
|
ik denk yarga... maar boeie waar bas mee vaart, het gaat erom wat jij het lekkerste vind
|
|
|
Ricardo
|
Sowiezo kunnen wij als teamriders geen uitspraak doen over wat we gaan varen als de Yarga uitkomt, want die hebben wij nog niet getest, het zal ongetwijfeld een beulkite worden maar of ik hem beter vind dan de Waroo... @ Zwafra: Ik ga in ieder geval geen Nemisis varen, deze heeft iets te veel power naar mijn mening als je hem uithaakt, verders istie iets minder snel maar heeft hij wel weer meer lift en meer hangtime. @Thomas: De Bularoo en de Yarga zie je minder omdat deze duurder zijn dan de Waroo (en we zijn tenslotte toch Nederlanders dus kopen de meeste Waroo ) @Posty: Bij mij stalt mn Waroo/Bularoo bijna nooit, je moet hem idd gewoon depoweren voor het uithaken. Dat geldt niet alleen voor de Waroo maar voor elke kite op de markt, als een kite te gepowered staat stalled hij. Ik vind het in ieder geval een hele fijne kite. Alle puntjes van kritiek die ik op de kite had zijn weggewerkt... De kite is testbaar, mail of bel de gasten van Xwatersport ff als je interesse hebt en je kunt hem zo testen (ook buiten de testdagen die geregeld worden!!)
|
|
|
|
het stallen is ook meestal bij weinig wind en ik de kite gepowered af moet stellen (3e knoopje van onderen) om hoogte te lopen en dan is het volledig depoweren met de depowerstrap niet genoeg. nu heb ik dit opgelost door mijn depowerlijn nog is 10cm in te korten en nu stalt ie met de strap half in al niet meer. ook kan ik nu nog beter bij de strap tijdens het varen en aangezien ik toch nooit de bar helemaal aangetrokken hebt mis ik er niks aan. waarvoor heb ik dit niet eerder gedaan!!??
|
|
|