patricks
|
Ik wens iedereen een Gelukkig Nieuwjaar Pfff wat een mist!!! minder dan 3 meter zicht hiero
|
|
|
CeesV
|
tis pas 8.54 hoor... nog 3 uur en 6 minuten.
|
|
|
Kevin
|
Ik wens iedereen een Gelukkig Nieuwjaar Pfff wat een mist!!! minder dan 3 meter zicht hiero 3m zicht hiero maar 1m joh daar gaat al je siervuurwerk maaruh gelukkig nieuw jaar he
|
|
|
|
Kaptain
|
Hé lui, allemaal een top 2008 gewenst met minimaal 16 knoopjes per dag! Oh ja, en een chill temperatuurtje van 20+, lijkt me wel wat!
Maar dan wel met een algehele gedoogzone / toegestane kitezone in geheel NL!!!!
Ik ga nu weer even verder dromen....
|
|
|
|
CeesV
|
subtiel ben
|
|
|
|
|
Wouter
|
Iedereen een gelukkig 2008. Geniet er van!
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
He de beste wensen nog! Dat het maar een winderige, warme en droge 2008 mag worden!
|
|
|
Joy.H
|
ik vind hem vet
|
|
|
patricks
|
Ik wens iedereen een Gelukkig Nieuwjaar Pfff wat een mist!!! minder dan 3 meter zicht hiero 3m zicht hiero maar 1m joh daar gaat al je siervuurwerk maaruh gelukkig nieuw jaar he haha stond met de auto tussen de bomen op de stoep en in de berm, haha. En ze reden bijna door ons huis heen
|
|
|
flarip
|
jij hetzelfde gewenst Barry en dat je maar wat vaker naar zee komt om te varen. Ben al naar evt. kitevakanties aan het kijken in het buitenland mocht het hier niet veel zijn.
|
|
|
flarip
|
zo weet je gelijk wie'k ben
|
|
|
Arnie26736
|
Beste wenseeee !! Jammer dat je neit in de tent was barry , t was van oudsher STIK gezellig. Ik dacht je thuis was. Ik nog ff voordat ik naar de tent ging, ff buurten bij je huis, maar der was niemand .
|
|
|
radrobby
Gast
|
ik zie geen water onder Flarip,.. kan dat?
|
|
|
Arnie26736
|
Hij kite altijd over het zand... gewoon zonder wieltjes..
|
|
|
flarip
|
tis geen trucage hoor, maar veel water zat er ook niet onder ik zie geen water onder Flarip,.. kan dat?
|
|
|
|