timmuh
|
volgens mij was deze al geplaatst toen de nieuwe site net online was... de site is nu alleen wat uitgebreider.
|
|
|
|
robin..
|
mooie spullen maar vind de site erg erritant
|
|
|
DENNS
|
vind de site echt modern en strak, en zeer ziekelijke wallpapers te downloadn
|
|
|
sjembek
|
Ik vind het een dope site, wel traag als je een crappy computer heb (sorry robin xD) maar voor de rest erg toegankelijk.
Die Darkrider is wel errug vet met die maori zebrastriping-iets! Misschien wel een nieuw harnas dit jaar hehe.
|
|
|
Morres
|
thx for heads up
|
|
|
Arctic_Monkey
|
mooi in elkaar gezet... filmpjes zijn trouwens ook wel grappig
|
|
|
diesel oo7
|
er zitten weer mooie hebbedingetjes tussen nice
|
|
|
martijn
|
ziet er netjes uit. filmpje is ook wel cool!
|
|
|
Geen
|
site werkt cker wel chill, filmpjes met uitleg zijn cker tof, duidelijke sjit zo
|
|
|
|
Lex
|
Site ziet er heel goed uit! Hele vette introfilm ook, muziek doet me wel denken aan DAVE's oldskool filmpje
|
|
|
Idefixe
|
Mooie site!
|
|
|
Joy.H
|
hey, weet iemand misschien waar je de prijzen kan vinden? Gr.Joy
|
|
|
R@bert
|
Voor prijzen moet je echt bij de dealer zijn...de kleding schijnt pas in April te leveren zijn btw volgens 1 van de dealers
|
|
|
FlyGirl
Geen avatar
|
Ik vind die witte crossfire echt uber!! Shorty of shortarms voor de zomer lijkt me zeker wel wat... Site is top.
|
|
|
|
Matthijs?!
|
zie daar een nieuwe jas aankomen:D genaamd: mystic massive die is egt super vet
|
|
|
R@bert
|
Ik vind die witte crossfire echt uber!!
Een pinda in een witte crossfire...is dat wat? haha... Vraag me af of dat pak lang wit blijft? Volgens mij wordt ie echt snel smerig....strepen op je reet, hmm..nee, lijkt me niks
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
alleen niet echt handig om de winter kleding pas in april uit te brengen, of iemand dan nog de volle pond gaat betalen voor een winterjas
|
|
|
R@bert
|
idd beetje vreemd...ga denk binnenkort maar ff Mystic zelf opbellen omtrent levering kleding. Neem aan dat als je je nieuwe site online zet, je ook gelijk deze producten kan kopen/bestellen
|
|
|
Maurits
|
Wat een vette site! Mooi fotowerk en netjes in elkaar gezet! Helaas jammer van flash. Persoonlijk ben ik erg te spreken over de nieuwe jassen van Mystic!
|
|
|
R@bert
|
dealer gebeld...was net te laat. Heb nu Mystic HQ gemaild....binnenkort antwoord omtrent datum van levering producten in de winkels !
|
|
|
Gwensio
|
Hmm dat nieuwe HPleash system lijkt me wel chill voor op de Warrior 07! want die glijd niet lkkr! zou dit nieuwe system der op passen? jewel tog?
|
|
|