|
NIELZZZZ
|
als het waait ben ik ook van de partij ligt beetje aan de kou anders ga ik andere spot....
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Vorig jaar was ik er op 2e Paasdag...heerlijk weer..ietst te weinig wind...maar vooral veel warmer!! Was ook 9 april!
Nu ben ik er dus niet...
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
als het waait ben ik ook van de partij ligt beetje aan de kou anders ga ik andere spot....
zou het op een andere spot dan warmer zijn?
|
|
|
d@ni
|
zou het op een andere spot dan warmer zijn? IDD
|
|
|
cyberric
|
ben er morgen ook rond uurtje of 11:30 grt ricardo
|
|
|
d@ni
|
Hey Ricardo! Mooi weer om die 12 lekker te kunnen varen! Zie ik je morgen, ik ben er ook rond die tijd. Wel dik aankleden met die sneeuw
|
|
|
d@ni
|
de titel zegt het al gaat er nog iemand maandag naar oostvoorne?
Ik denk aan de reacties te zien niet zo heel veel.. Toch nog wel +/- een stuk of 3
|
|
|
jeroen90
|
ik ga denkik ook naar oostvoorne.
|
|
|
d@ni
|
OK!
|
|
|
NIELZZZZ
|
zou het op een andere spot dan warmer zijn? IDD nee maar wel dichter bij de auto dat is ook lekker als het koud is...
|
|
|
jeroen90
|
gaan jullie nog? ik denk dat ik rond 12 uur op het strand ben
|
|
|
Jay
Geen avatar
|
gaan jullie nog? ik denk dat ik rond 12 uur op het strand ben als het waait ben ik ook van de partij ligt beetje aan de kou anders ga ik andere spot....
zou het op een andere spot dan warmer zijn? IDD nee maar wel dichter bij de auto dat is ook lekker als het koud is... Br. Dam, daar zit je 50 m. van je auto vandaan. toch? Ik ben daar om een uur of 12:00
|
|
|
d@ni
|
Br. Dam, daar zit je 50 m. van je auto vandaan. toch? Ik ben daar om een uur of 12:00 Dit gaat over Oostvoorne..
|
|
|
Jay
Geen avatar
|
OK vriendelijke vriend, verder veel plezier vandaag.
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Jay, Slufter kan ook met NW windrichting, en rond 12:00 uur is het laag water Maar wel zware buien de gehele middag volgens buienradar. Dat 15min naar het water lopen op Oostvoorne, terwijl een paar Polen in een wit busje je auto aan het leegrausen zijn lijkt me nu niet zo'n goed idee. Plus op Sluf is de wind altijd net ietsje harder
|
|
|
Jay
Geen avatar
|
Jay, Slufter kan ook met NW windrichting, en rond 12:00 uur is het laag water Maar wel zware buien de gehele middag volgens buienradar. Dat 15min naar het water lopen op Oostvoorne, terwijl een paar Polen in een wit busje je auto aan het leegrausen zijn lijkt me nu niet zo'n goed idee. Plus op Sluf is de wind altijd net ietsje harder Ja, je hebt gelijk. Nog iets gehoord of gezien van de wit gebuste Polen?
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Het is gelukkig stil rond het witte busje. Ik let nu goed op, en vandeweek waren ze er gelukkig niet. Je ziet wel als je op de parkeerplaats aankomt een berg glas liggen van forumlid Mini Arno. Echt helemaal klote.....en zo zie je maar wat voor ellende het sluiten van het autostrand allemaal opleverd
|
|
|
Mini_Arno
|
Vrijdagavond waren we na werk nog snel even naar autoplaya gegaan. Maar we waren weer helemaal alleen.....
Toch wel fijn als je tijdens de schemer weer terugloopt, je auto met alle ramen nog te zien staan :-)
Vandaag zit het er niet meer in. Ik ga niet met 3 graden en sneeuw het water op...
|
|
|
d@ni
|
Maar wel zware buien de gehele middag volgens buienradar. Dat 15min naar het water lopen op Oostvoorne, terwijl een paar Polen in een wit busje je auto aan het leegrausen zijn lijkt me nu niet zo'n goed idee. Plus op Sluf is de wind altijd net ietsje harder
Je hebt gelijk, ik ga maar niet. Veel plezier op de slufter.
|
|
|
cyberric
|
zonde stond daar alleen :'( :'( :'( had ff op het forum moeten kijken voor ik weg ging nou volgende keer beter grt ricardo
|
|
|
pikhaan
Geen avatar
|
Wel klote als ik dat zo zie met die Polen, ik zie t niet zitten dat ik dadelijk zonder raam naar Limburg moet rijden. Kan dat volk niet gaan asperge steken of zo. Kite materiaal is al niet goedkoop en een autoruit ook niet.
|
|
|