CHRIZZZZ
|
voor mijn gevoel ik het alweer maanden geleden... herft/winter was voor mij gevoel ook al minder dan andere jaren. Maar nu is het echt helemaal ruk...
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Klopt, heb ook weinig gekite tot nu toe. Geen echte maartse wind gehad dit jaar. 1 voordeel je spullen blijven wel lekker heel, he Ries.................. Moes jij niet werken vandaag.
|
|
|
Idefixe
|
Vorig jaar omstreeks deze tijd bijna 30 sessies op de teller tegen nu 17........... Moet je opletten als straks ineens de wind aangaat. Al die gasten uit hun winterslaap ineens het water op.........
|
|
|
Kaptain
|
Ik heb al een half jaar niet meer gevaren.... Als mijn spullen binnen zijn hoop ik echt alle schade in te halen!! Fucking lang man!
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
ik mag niet klagen. ik doe het ook maar niet. rond deze tijd heb je altijd zo'n periode ^%$#@#$% ff op de tanden bijten, het komt weer goed.
|
|
|
Spoon
|
niet zo mutsen.. ik heb altijd periodes van minimaal een maand tot lange dat ik niet kite... hoe niks dat ook is... tsjah,, je hebt altijd baas boven baas
|
|
|
michiel v geel
|
tja 2 keer per week is rond deze tijd van het jaar wel gebruikelijk maar daar kom ik echt niet aan
|
|
|
To
|
vanaf volgende week gat het weer los, dus rustig aan
|
|
|
|
Erikjee
Gast
|
De wind is op mijn school examen aan het wachten . Over ongeveer 1,5 maand waait het weer knetter hard!
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
afgelopen week toch 2x geweest en de week daarvoor ook en de week daarvoor zelfs 4 keer, maar ik geef toe, de wind is niet optimaal de laatste tijd..
|
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Puur boerenverstand (ervaring van de afgelopen 17 jaar zeilen, vliegeren en kiteboarden) zou ik zeggen met de huidige koude winter meegenomen krijgen we een warme zomer (= voor ons kiters ruk met weinig en/of wind uit oostelijke richtingen) En idd. heb ik ook dit jaar relatief weinig gevaren, zeker in verhouding met vorig jaar. Toen was 3 sessies in de week voor mij geen uitzondering zo rond deze tijd. Laten we de vingers kruisen en hopen dat het allemaal onzin is en toch lekker gaat blazen.... Voor de positifo's onder ons: woensdag zou een kans kunnen worden
|
|
|
Vinni
|
Nou jongens, eerst maar eens alle roetfilters uit de uitlaat schroeven! FF goed de global warming promoten zodat we weer extremer weer krijgen.
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ja, het is inderdaad tot nu toe geen goed kite jaar 2009 ...maar ik hoop maar dat April en Mei het weer goed gaan maken .. ik heb dit jaar nog niet een keer mijn 7 mtr gebruikt..vorig jaar om deze tijd al 3 keer..
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Nou jongens, eerst maar eens alle roetfilters uit de uitlaat schroeven! FF goed de global warming promoten zodat we weer extremer weer krijgen.
Dat helpt alleen tegen fijnstof, CO2 hebben we nodig!
|
|
|
Ocean-Limbo
|
komende week is ook al weer bagger
|
|
|
LF Ruud
Logs: 0 | 35 uur
|
Ja klopt de wind voor dit jaar is echt bagger heb er maar eigelijk 2 super goeie sessie's tussen zitten (down_kitesmiley)Vorig jaar was de Woei veel beter en had ik ook veel meer sessie's achter mijn naam staan dan nu Laten we hopen dat de zomer ons beter brengt
|
|
|
kobrin
Logs: 0 | 240 uur
|
Ik heb 1 sessie meer dit jaar dan vorig jaar op dit moment.
Ik ga wel iedere winter 3 weken snowboarden en je kan er wel wat euro's op verwedden dat als ik in de bergen zit er wind is thuis...
Mijn teller staat op 9 dit jaar, April was vorig jaar een slechte kitemaand en dit jaar ook weer, maar mei en juni waren top!!
|
|
|
|
Jelle
|
Vrijdag en gisteren prima sessies met Flysurfer 15 m en een Door 1.54, ja het is wel even wennen maar ik ben heel blij dat mijn windbereik uitgebreid is door die gear.
|
|
|
To
|
is het dan wel een beetje leuk ?
|
|
|
Gertjan
|
En doe mij vanaf juni maar elke dag oosterwind, hoor je ons op lauwersoog niet klagen.
|
|
|