Dirkie
|
Ben je aangenomen door de plaatselijke VVV Idefixe? Geintje, top dat je 't ff meld. Misschien ook een keer daar kijken!
|
|
|
rocket man
|
mss een idee, we worden dit weekend overspoeld door wit/zwarte nummerborden ivm sacramentsdag op donderdag. Maken ze er weer een lang weekend van.
|
|
|
Guus91
|
Dit weekend Tom?? Zou wel super zijn, even de fehrmanner madchen verschieren Hahaha
|
|
|
Kitemaster
|
bedankt, maar kijk je ook naar de richting???? hij is namelijk VOLLE BAK AFLANDIG daarzo!!! lijkt me niet zo handig..... tenzij je die oversteek wilt maken (bijna 19km)....
|
|
|
Kiterbram
|
bedankt, maar kijk je ook naar de richting???? hij is namelijk VOLLE BAK AFLANDIG daarzo!!! lijkt me niet zo handig..... tenzij je die oversteek wilt maken (bijna 19km).... Je kan daar volgens mij met elke windrichting kiten.
|
|
|
Idefixe
|
bedankt, maar kijk je ook naar de richting???? hij is namelijk VOLLE BAK AFLANDIG daarzo!!! lijkt me niet zo handig..... tenzij je die oversteek wilt maken (bijna 19km).... @ fehmarnn kun je dus echt met iedere windrichting het water op : rondom het eiland zijn er meerdere off locaties. Daarbij is oost en west @ Gruner Brink sideshore........
|
|
|
Ondabeach
|
Lache man ik ben daar al meerdere malen langs gereden en ( met de ferry ) de oversteek gemaakt naar Lolland in Denemarken. Ik zie ze meestal varen bij de camping naast de ferry.
|
|
|
Langbeest
|
Wel gaaf om een keertje heen te rijden.
|
|
|
Idefixe
|
Het gaat er nu wel errug goed uitzien ( helemaal als je naar de verwachtingen voor NL kijkt )
|
|
|
El Banditos
|
Is daar niet eind juli een kite wedstrijd ofzo?
|
|
|
Ondabeach
|
Denk weinagh Duitsers dit weekeind op de spots.
|
|
|
Naish-Kiter
Logs: 0 | 3 uur
|
ik ga zaterdag naar denemarken rijden omdat er het jaarlijks evenement is wat dit jaar voor de 25ste x wordt gehouden op het eilandje fano.
|
|
|
Idefixe
|
En de afspraak staat definitief: vertrek morgenavond 17.00 uit Lelystad aankomst 22.30 Fehmarn. Ff de campingdikso onveilig maken en slapies doen. zaterdag ragge,ramme en de rauze bij zo'n dikke 20 knoop sideshore (blauwe lucht, zonnetje ) 's avonds de rest van het eiland onveilig maken en helemaal gesloopt je nest in om vervolgens zondags het weekend op te varen met zo'n 18 knoop. Zondagavond voldaan en gesloopt naar huis om in de nieuwe werkweek weer een beetje tot rust te komen Volgens mij heeft de Goonie nog een plekkie in z'n auto
|
|
|
Naish-Kiter
|
hoop dat er nog meer kiters van hier naar fano komen in denemarken rij er zelf in 6 tot 6,5 uur heen
|
|
|
|
|
|
Idefixe
|
Volgens mij heeft the Goonie nog een plekkie in 'zijn cabrio. Dusssss mocht er nog iemand mee willen: vertrek vanavond , zondagavond weer terug. Low budget ( iets van 50 / 60 eurie p.p. all in ) had net de camping aan de phone: "meneer u heeft toch geen aanhangwagen of caravan mee? nee hoor hoezo? Vanwege de wind is de brug naar het eiland afgesloten voor aanhangers en caravans. Ikke dus: goed zo, dat motten we net hebben
|
|
|
Idefixe
|
we zitten morgen @ westermarkelsdorf laterssssssssss
|
|
|
Parkie
Logs: 0 | 12 uur
|
Aan die mooie kleurtjes te zien zijn jullie zaterdag avond al terug.................
|
|
|
Idefixe
|
nee hoor: voor morgen ziet het er nog steeds prima uit! zaterdagavond campingdikso en zondag is even afwachten.
|
|
|
Naish-Kiter
|
dat word leuk voor mij op de boot zeker met de caravaan slaan de golven weer over de voorkant.
|
|
|
Idefixe
|
het weekend was weer helemaal super dus . De wind was zaterdag dusdanig dat ook ikkie aan een kleiner maatje moest gaan hangen! Helemaal naar de klote nu en morgen maar even een uitgebreid verslag schrijven. Nu eerst maar in m'n eigen bedje een beetje bijkomen.
|
|
|
piede
|
Mag je daar ook vrij kamperen met een camper?
|
|
|