Jeromez
Logs: 0 | 427 uur
|
das minder ik plak zowieso geen kite stickers op mijn auto, want dat zegt tegen de dieven dat ik heel lang afwezig ben en ze gerust hun gang kunnen gaan.
|
|
|
darky001
|
als je op een kite spot staat weten dieven zowiezo wel dat je lang weg bent, en nog veel rustiger bezig kunnen, vooral als je het sleuteltje bij je sxxxd hebt liggen of achter de bxxxxr. heb je geen sticker voor nodig.
xxxx= sensored !
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
das minder ik plak zowieso geen kite stickers op mijn auto, want dat zegt tegen de dieven dat ik heel lang afwezig ben en ze gerust hun gang kunnen gaan. Precies, en ook je spullen in de achterplank/onder de hoedenplank. Je moet de dieven niet het idee geven dat er kitespullen in de auto liggen. Er staan ook genoeg auto's van mensen die hun hond op het strand aan het uitlaten zijn bijvoorbeeld op Slufter of Autostrand. Vooral buiten het seizoen is het daar vaak raak.
|
|
|
gijsv2
|
lang leve de kitehigh sticker!! heb er ook een op m'n bus, zouden meer kitehighers moeten doen
|
|
|
gecko265
|
Is er dan niks meer veilig?? ik heb er ook 1 achter op mijn auto... daar moeten ze met hun klauwen vanaf blijven. maarr... had er 5 gekocht dus heb nog wat reserve...
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
lang leve de kitehigh sticker!! heb er ook een op m'n bus, zouden meer kitehighers moeten doen
Ik heb ze al jaren op mijn surfboard. Ik hoop voor je dat je nooit een hoop glas naast je bus zult aantreffen....
|
|
|
Sherida
|
Hahahaha tja Niels, ik denk eerder dat een die-hard kitehigher niet in verband wil worden gebracht met die sticker midden op je raam..
|
|
|
vissie
|
Of het is een modje..Die wil graag die je een nieuwe besteld...ghehe
|
|
|
The Postman
Logs: 0 | 20 uur
|
@ Vission haha...geen modje nee....maar ik stond er wel van te kijken dat zelfs je kitehighsticker al van je auto geplukt wordt...en dat in het altijd crimineel-vrije Zeeland... @ Sherida Mijn auto heeft het nog nooit begeven na een kitechix weekend...
|
|
|
vissie
|
Haha oke.. Tja erg jammer dit.
|
|
|
[Pepper]
|
Kom ik vandaag na toch al een ruk-sessie terug bij m'n auto, is m'n kitehighsticker van mijn auto gejat... Beetje jammer, maar vooral de vraag: waarom?? Waarom moet je een sticker van iemand zn auto trekken? Waarschijnlijk plakt de sticker al niet eens meer nadat je hem er afgehaald hebt... Misschien een die-hard 'Hanglosser'?? Of iemand die allergisch is voor stickers op je auto?? Wees in ieder geval gewaarschuwd, houdt je sticker in de gaten! Voordat je het weet istie gejat... Ik ga maar weer een nieuwe bestellen.... Zit wel één pluspunt aan dit verhaal: jij hebt je stickers in ieder geval ontvangen! Ik zit nu al meer dan twee maanden tevergeefs op m'n stickers te wachten en heb ondanks alle beloftes die gedaan zijn nog helemaal niks ontvangen....
|
|
|
|
[Pepper]
|
kijk je moet Lauw af en toe naar de sluf brengen dan valt er wat te regelen!
Tsja, dat is voor mij dan al snel een paar honderd km. Dat gaat me toch wat ver.....
|
|
|
theo rodeo
|
Er wordt weinig sticker van mijn auto gerukt jongens. Heb ze nog steeds niet, zal ik Lauw maar gaan brengen dan ? Gaat nu wel errug lang duren hoor.
|
|
|
gijsv2
|
Aangezien ik dieven niet het verkeerde wil laten jatten heb ik achterop m'n bussie een rijtje stickers, uiteraard kitehigh en natuurlijk ook vct2 (busclub). nu mis ik nog brunotti en north.
iemand nog deze stickers liggen +/- 15 cm breed? zou ze graag van je hebben.
ooit wel bij m'n brunotti gehad maar kan ze niet vinden, bij m'n rebel zaten wel 3!! manuals maar een stickertje ontbrak
|
|
|