Idefixe
|
en bij de volgende les gaan we de "waterstart" behandelen.........
|
|
|
martimor
|
muziek past er ook perfect bij
|
|
|
|
Spoon
|
wat een stelletje.... maar jah. ik heb ook wel eens zo'n dag gehad dat echt alles tegen zat en dat het net leek alsof de kite een eigen leven had ... gelukkig niet zo erg als deze dudes... ze vouwen die kite gewoon dubbel
|
|
|
|
gnijzink
|
Whahahaha..... Wat nou windvenster!!!! Lijkt wel of ze met een doek van de zeeman lopen Niks paar honderd eurotjes.......
|
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
DIE POLEN KUNNEN NI BOUWEN EN NIE KITEN NIE maar ruimt wel lekker op
|
|
|
drifter
|
laat ze nog heel even door knoeien, hebben ze gelijk een hele goede les te pakken waar ze zeker van zullen leren.
|
|
|
|
|
KiteFEEL
|
Dat dit nog bestaat jongens, ongelovelijk! Ze weten niet eens hoe je een kite vast moet houden bij de leading edge!!
Welke kiteschool is dit???
|
|
|
jporry
|
Dat dit nog bestaat jongens, ongelovelijk! Ze weten niet eens hoe je een kite vast moet houden bij de leading edge!
Dit is gewoon de nieuw leer methode en ook totaal geen bescherming aan
|
|
|
Jelle
|
Super reclame voor slingshot! The kite will survive, will you??? Goeie
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Als ik die reacties op Kiteforum moet geloven waren deze gasten zelfs meerdere keren gewaarschuwd/op zoek naar kiteles: I met this kid at the beach one day and gave him a card. Then he called me up saying he got a kite on Craigs list, and started asking lots of odd questions. I gave him the standard 30 minute lecture on the importance of taking lessons, told him that our locals wouldn't tolerate someone trying to figure it out on the beach, told him about kitemares, and offered my help at a reduced rate. He says "cool man, I'll call ya as soon as I am ready for a lesson" He didn't listen to a damn word I said, and this video was shot the very next day. Jammer dat er zulke knuppels aan kiten beginnen en helaas zie je ze steeds meer. Heb zelfs het idee dat door de enorme sloot beginners het gemiddelde kiteniveau op de spots hard aan het dalen is......
|
|
|
|
|
LamiKaze
Logs: 0 | 11 uur
|
Ikke niet heur, ik ben gelijk 400 meter over het strand getrokken. En m'n kite was gelijk total loss damned :'( Maar Mr. Kiterepair onze Keessie heeft hem weer mooi opgelapt Yeah, men is gewoon kiteles nodig maar goed niet iedereen begrijpt dat met alle gevolgen van dien
|
|
|
Bram Wilbrink
|
nooit les gehad.. kees is ook mijn beste vriend..
|
|
|
Erik@Spijk
Logs: 0 | 459 uur
|
Kite les is nodig, maar ze leren je ook bij lessen niet hoe je de kite moet oplaten. Ik kreeg vorig jaar de kite pas op het water ingehaakt. Ze vertellen wel waar je op moet letten.
Wel leuk om te zien trouwens.
|
|
|
|
Nickeltje
|
Kite les is nodig, maar ze leren je ook bij lessen niet hoe je de kite moet oplaten. Ik kreeg vorig jaar de kite pas op het water ingehaakt. Ze vertellen wel waar je op moet letten.
Wel leuk om te zien trouwens.
Meen je dat? Het eerste uur van mijn lessen nadat we geoefend hadden met een Nasa wing was het oplaten en landen van de kite en hoe je die als hulp ook op moet laten en aan moet pakken...
|
|
|
|
mijn god, die gast heeft echt mazzel. het had makkelijk anders af kunnen lopen. prullenbak downwind en meerdere obstakels rondom. en nog erger, die mensen downwind. die gast had zijn honkbalknuppel al klaar om hem terug te slaan!
|
|
|