Vinni
|
Ik heb er bij mijn SS bar nooit problemen mee gehad. De eerste paar sessies gaat hij wel wat zwaar maar dat is snel over en gaat het koord 3x langer mee!
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
mijn naish clamcleat doet niks meer, en de rode release is ook vrij zwaar geworden dus doe igg niet overdreven veel.
|
|
|
martijnc
|
wat is een clam cleat?
|
|
|
|
|
Vinni
|
Als je de clamcleat onder je bar hebt zitten kan je er natuurlijk ook voor kiezen om het laatste stukje niet te doen. Als je hem erboven hebt zitten kan je ook gewoon alleen het stuk doen waar je bar overheen gaat. Dat is toch vaak de plek waar het koord breekt.
|
|
|
Stuff
Geen avatar
|
Ik heb ook een naish bar, met de cleat onder de bar dus.
Heb het na Ed z'n verhaal toch maar eerst ff getest met de depower lijn van m'n oude bar, maar als je de lijn eerst ff weer goed flexibel maakt en het overtollig kaarsvet er goed uit trekt lijkt et wel te werken. Het laatste stukje wat je niet gebruikt heb ik idd vrij gelaten, maar dat is maar 10 cm ofzo.
Als je dat rode blok ook ff een paar heen en weer haalt werkt die ook weer prima.
We gaan et morgen zien als die voorspelling een beetje blijft kloppen!
|
|
|
Baksteen
|
Heb zelf een North 2007 bar en ik vroeg me af hoe ik dan dat kaarsvet precies aanbreng? Heeft iemand een duidelijke handleiding?
|
|
|
|
Stuff
Geen avatar
|
Nou echt ideaal is het niet, depoweren gaat nog wel, maar wel moeilijker heb ik het idee en de stopper werkt meer niet omdat de lijn te dik is geworden.
|
|
|