Kiteleraren Gezocht!

Kitesurfcentrum Juventa

Geen avatar

Berichten: 0
Maart 21, 2011, 17:07:41
edit2Rapporteer  
Hallo sportieveling!

Juventa heeft ruim 25 jaar ervaring op het gebied van sportieve evenementen in de Ardennen, het Sauerland en op de Brouwersdam! Hiernaast hebben wij op laatstgenoemde locatie een eigen kitesurfschool en een schitterend strandpaviljoen genaamd ’t Gorsje.

Het beachseizoen staat voor de deur en Juventa is daarom op zoek naar enthousiaste  (kitesurf)instructeurs met passie om dit seizoen sportieve strand-evenementen te begeleiden/les te geven!
Onze kernactiviteiten op het strand zijn Kitesurfen, Blokarten, Powerkiten, Stand Up Paddling (SUP) diverse team- en constructieopdrachten en nog veel meer leuke activiteiten!  Tevens organiseren wij hiervoor een opleidingsweekend halverwege April.

Wil jij werken als oproepkracht doordeweeks of in het weekend en deel uit maken van het Juventa Beachteam 2011? Of misschien ben je wel op zoek naar een stage? Mail ons dan, dan sturen wij jou een contactformulier op. Zie ook de vacature op onze website www.juventa.nl .

Tot op het strand!


Sportieve groet,


Menno Bijnagte
Allround Sportcoördinator
Juventa Outdoor & Adventure
Bergse Linker Rottekade 304
3056 LK Rotterdam
Email: juventazeeland
  • gmail.com
Tel: 010-455 08 01
Fax: 010-220 37 96
haast - te - recht

Berichten: 254
Antwoord #1 Maart 23, 2011, 00:17:59
edit2Rapporteer  
 lijkt me erg nice zo'n job , maar kan ik me gezin dan nog onder houden ? Grin
f-and-s-kite

Berichten: 25
Antwoord #2 Juli 10, 2011, 16:55:28
edit2Rapporteer  
awww.
zo jammer dat ik nog een beginner/noob ben Sad
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.