Kite Buddy Noord holland gezocht

Chemistry112

Geen avatar

Berichten: 1
Juni 11, 2011, 10:27:06
edit2Rapporteer  
Ola Allemaal,

Sinds vorig jaar oktober ben ik begonnen met kiten en heb inmiddels 5 lessen gehad. Recentelijk ben ik ook zelf nog 2 keer het water op geweest.
Ik ben nu op het niveau dat ik een water start kan maken en 100 meter een kant op kan varen.

Nu merk ik dat het toch gezelliger in het begin is om samen met iemand richting het water te gaan om op te tuigen en te delen wat goed en niet goed gaat. En te lachen natuurlijk

Stom eerste instantie vergeten te vermelden. Woon in Amsterdam en ben in bezit van een auto om overal heen te crossen

Daarom ben ik op zoek naar Kite buddy die het gezellig vinden om gezamelijk te gaan kiten.

Laat even weten of je het wat vind. Je kunt reageren op het forum of een mailtje sturen

Groeten
Paul
f-and-s-kite

Berichten: 25
Antwoord #1 Juli 07, 2011, 20:44:24
edit2Rapporteer  
en heb je al een kite buddy?
kitem

Geen avatar

Berichten: 81
Logs: 0 | 6 uur
Antwoord #2 Juli 07, 2011, 21:21:26
edit2Rapporteer  
We gaan morgen om 14.00 uur met een paar beginners naar Schellinkhout. Misschien even kennis maken?

Ik hang onder een zwart/groene Nobile N62.

Mimosa
claire

Geen avatar

Berichten: 1
Antwoord #3 Augustus 22, 2011, 20:18:44
edit2Rapporteer  
Hoi hoi

ik lees net jullie berichtjes....ik ben samen met mijn vriendje ook aan deze geweldige sport begonnen maar wij willen heel graag een leuke groep mensen vinden om af en toe mee te kiten.

Ik woon zelf ook in Amsterdam en heb een auto, dus iedereen is welkom mee te rijden.

graag hoor ik van jullie of jullie open staan voor nog meer aanhang:)

Groet Claire
kitem

Geen avatar

Berichten: 81
Logs: 0 | 6 uur
Antwoord #4 Augustus 25, 2011, 17:42:23
edit2Rapporteer  
Wie komt komende zaterdag 27/8 naar Schellinkhout? Wij komen met een paar beginners rond 12.30 uur. Ik neem mijn zwart/groene Nobile N62 mee. Ik vind het leuk om kennis te maken met andere beginners, dus laat wat horen!

Groetjes,

Mimosa
Flyingtrunkie

Berichten: 1804
Antwoord #5 Augustus 25, 2011, 18:02:44
edit2Rapporteer  
Wie komt komende zaterdag 27/8 naar Schellinkhout? Wij komen met een paar beginners rond 12.30 uur. Ik neem mijn zwart/groene Nobile N62 mee. Ik vind het leuk om kennis te maken met andere beginners, dus laat wat horen!

Groetjes,

Mimosa

In het hoogseizoen hoef je echt niet bang te zijn dat je alleen staat op Schellinkhout hoor... Waarschijnlijk zul je bij wijze van spreken bijna over de kites struikelen a.s. zaterdag... meer dan 100 kites zullen er denk ik wel zijn.
kitem

Geen avatar

Berichten: 81
Logs: 0 | 6 uur
Antwoord #6 Augustus 25, 2011, 18:14:20
edit2Rapporteer  
In het hoogseizoen hoef je echt niet bang te zijn dat je alleen staat op Schellinkhout hoor... Waarschijnlijk zul je bij wijze van spreken bijna over de kites struikelen a.s. zaterdag... meer dan 100 kites zullen er denk ik wel zijn.


Weet ik, ik kom er vaker   Wink

Maar iedereen lijkt elkaar al te kennen, en het lijkt mij leuk om kennis te maken met andere kiters/beginners. Misschien dat het helpt om hier alvast contact te maken...
marx

Berichten: 1
Antwoord #7 Oktober 03, 2011, 18:48:30
edit2Rapporteer  
Dag beginners,

Het lukt me niet om alleen me kite op te laten. Ben nog bezig met
op het land te oefenen. Welke beginner heeft zin en heeft nog geen complete set en gaat ermee? woon in Amsterdam en ijburg lijkt me hier de beste plek. Heb alle spullen, dus ook om het water op te gaan. Wie helpt me?
Ride

Berichten: 4775
Logs: 0 | 234 uur
Antwoord #8 Oktober 03, 2011, 20:58:55
edit2Rapporteer  
Zou ten eerste niet op het land gaan oefenen. Ten tweede is IJburg absoluut geen beginnersspot. Gewoon even kijken in het topic 'Omgeving Noord-Holland, waar gaan we beulen' en dan naar de spots gaan waar iedereen heen gaat. Voor jou is het beste om naar spots aan het Markermeer/IJsselmeer te gaan. Lekker ondiep en een hoop lui die je willen helpen. Zou echt IJburg even links laten liggen.
FlyingHigh

Berichten: 2707
Antwoord #9 Oktober 03, 2011, 20:59:40
edit2Rapporteer  
Ijburg is geen beginnersspot hoor! Je kan er nergens staan, dus als je nog niet hoogte kunt lopen, niet komen. Ga dan paar kilometer verderop naar Muiderberg. Have funnnnn Joepie
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.