Altijd leuk om te zien die loepies en wat oldskool. Kreeg alleen een epileptische aanval van het laatste stukje, maar dat zal met mijn leeftijd te maken hebben.
Das mooi hoor jongens ik ben benieuwd naar de movie Het was echt een mooie dag, perfect voor de 8 in de bakken, wat wil je nog meer Ivy heeft ook nog staan filmen dus daar ga ik nog wat van brouwen.
Dikke actie. Top heren. Alleen de edit is niet mijn ding. Al die effecten en trillllllllllllende beelden . Wordt er helemaal krankjorum van in de kop. Zoals erik@spijk ook al zegt zal wel met de leeftijd te maken hebben. Ben tenslotte ook al 46 ( bijna47 )
Dikke actie. Top heren. Alleen de edit is niet mijn ding. Al die effecten en trillllllllllllende beelden . Wordt er helemaal krankjorum van in de kop. Zoals erik@spijk ook al zegt zal wel met de leeftijd te maken hebben. Ben tenslotte ook al 46 ( bijna47 )