|
|
|
bredo
|
delta shape zonder bridle (oeps)......dus twee lijner...gevaarlijk!!
|
|
|
|
|
|
|
Straight edge
|
Heel mp staat nu vol kites vanaf 2001 zelfs en veel 2005 2006
|
|
|
|
Straight edge
|
Als je ze mailt vaak waar bemoei jij je mee ik heb het hier mee geleerd. 10 x mee gevaren goed genoeg voor beginner
|
|
|
|
|
|
Straight edge
|
Waha Ik ben het hier niet mee eens, want de bar die bij de vlieger zit is gewoon beveiligd, zo als het hoort. Alles werk en is veilig. Ik heb ook vliegers uit 2011 en die is niks anders. Kwa veiligheid
|
|
|
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
5.7m was het geprojecteerde oppervlak, dus vermoedelijk een 9m naar de huidige standaard omgerekend.
2002 of 3 kite?
Niet dat het er toe doet. Buiten dat deze dingen gevaarlijk zijn voor de niets vermoedende beginner, zijn ze ook nog eens zo stuk (hopelijk heel erg snel) vanwege het bekende delamineren
|
|
|
|
|
Straight edge
|
Mij willen mensen er echt 550 voor betalen
Hallo Ray,
Onzin! Beide North Vegas hebben een goede depower! Meest kansloze stuk wat ik ooit gelezen heb. Wie zegt verder dat ik mij op beginners richt.
Prijs van mijn set komt vooral voort uit het board, trapeze, leash en bar. Succes met alle kopers op marktplaats in te lichten.
Tip: denk ook eens aan het opstellen van een mail om te waarschuwen tegen de gevaren van het rijden op een motor en klimmen op een ladder.
Met vriendelijke groet,
Thomas
|
|
|
feddomw
Gast
|
Ik moet zeggen dat hij zich idd niet richt op beginners.
|
|
|