|
Idefixe
|
De verkenningsploeg voor het NKV Kitecamp Fehmarn is weer thuis. Het beloofd weer een super editie te worden! Met nu dik 50 enthousiaste deelnemers gaan we in de week van 26 april t/m genieten op het gezellige eiland Fehmarn ( Duitsland) Low budget lots of fun! Ook bij geen wind is er genoeg te doen. Wil je verzekerd zijn van een plekje? De inschrijving deadline voor gegarandeerde plaats is 19 april! Heb jij je al ingeschreven en ben jij toevallig in het bezit van een groot vaarbewijs? Dan graag even een mail naar regiocoordinator@kitesurfvereniging.nl
|
|
|
HaPe
Moderator
Logs: 0 | 273 uur
|
Is een Klein vaarbewijs niet al voldoende ? Bedoel dan natuurlijk wel deel 1 & 2
|
|
|
Idefixe
|
Geen idee? FF inscannen en mailen dan stuur ik 'm ff door. Hebben we een dikke boot om achter te wakeboarden........
|
|
|
|
HaPe
Moderator
|
Ok, bedankt voor de info Marvin. Nu nog iemand vinden die in het bezit is van een vaarbewijs
|
|
|
audi
|
]Ik heb een vaarbewijs 1 en 2 Kan ook nog een paar wakeboards mee nemen. Mijn boot laat ik wel thuis of jullie moeten me sponseren.
|
|
|
HaPe
Moderator
|
Mooi, dan kunnen we de eerste paar dagen tenminste op een board staan . Nu nog iemand die ook nog na 30 April aanwezig is, en dan zitten we helemaal gebakken
|
|
|
Idefixe
|
]Ik heb een vaarbewijs 1 en 2 Kan ook nog een paar wakeboards mee nemen. Mijn boot laat ik wel thuis of jullie moeten me sponseren. stuur ff een ingescande copie van je vaarbewijs , regelen wij 110 PK om achter te wakeboarden ( als het niet waait) Thnx
|
|
|
TBK
|
Gaat het nog wel door ! De berichten op windfinder etc zijn nu wel bizar slecht. Jammer. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
Idefixe
|
Het gaat gewoon door, ook zonder wind vermaken we ons prima.
|
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Watertemp. gelukkig al wat omhoog.. 9 graden nu..
...dat geldt alleen voor de zuid- en westzijde van het eiland. Noordzijde 5 a 6 graden. Aan de oostkant is t zelfs rond de 3 a 4 graden... Veel plezier
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
In Nederland is de watertemperatuur ook nog niet alles en ik heb vandaag gevaren en dat valt echt reuze mee. In de avond toch de 14m gepakt, op de standaard 25m lijnen kwam ik eerst niet weg met het skimboard maar met de 15m extensions ging het meer dan prima. Heerlijk gevaren op mijn skimboard. De enige die ook vaarde waren een Speed 2 19m en een Speed 3 21m dus das zo slecht nog niet. Op het eind stond ik wel overpowerd met de 14m op het skimboard.
|
|
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
wanneer wordt de datum voor 2014 bekend?
Alle voorgaande jaren waren in de mei vakantie, ik denk dat Tom niet hier van af zal wijken. Dit is de laatste keer dat je dit post Richard, jou filmpjes staan overal dus die kunnen we wel vinden.
|
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
En, komt er in 2014 ook weer een kitehigh nkv kitecamp in fehmarn?
Er komt in 2014 zeker weer een NKV Kitecamp. Verwacht deze week nog nieuws hierover.
|
|
|
|
|